adexo3
۷۲۳۱۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پذیرایی بسیار خوبی از هنرمندان شد!

حامد بهداد یکی از میهمانان جشنواره فیلم کودک ۲۷ گفت: این جشنواره در خور سینماگران کودک و نیز کودکان سینمادوست برگزار شد.

خبرگزاری فارس: حامد بهداد یکی از میهمانان جشنواره فیلم کودک ۲۷ گفت: این جشنواره در خور سینماگران کودک و نیز کودکان سینمادوست برگزار شد.

حامد بهداد درباره روند برگزاری جشنواره کودک و نحوه میزبانی مسئولان آن گفت: امسال برگزاری جشنواره فیلم کودک بسیاردرخور و قابل توجه بود ضمن اینکه پذیرایی بسیار خوبی از هنرمندان توسط میزبانان جشنواره صورت گرفت.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره فیلم کودک به شکل سالانه واجب است، افزود: هر حکومت مقتدری باید فرمان حکومتی‌اش را از طریق توسعه فرهنگی ایجاد کند، زیرا این فرهنگ است که رفتار جغرافی فرهنگی و تاریخی ما را معین می‌کند.

این بازیگرهمچنین گفت: جشنواره فیلم کودک از رویدادهای مهم فرهنگی کشوراست که باید به آن توجه شود زیرا مخاطبان اصلی آن کودکانی هستند که قراراست آینده کشورمان را بسازند.

بهداد در ادامه افزود: من معتقدم ما باید به کودکان، از همین سنین پایین فرهنگ را بیاموزیم تا با فرهنگ ایرانی رشد کنند و یادمان باشد که ایران از چه تمدن اصیل و واقعی برخوردار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیمین

      بهداد ...بهداد...بهداد...

    • roza

      جناب"حـــــامد بـهــــــداد" عزیز همانند همیشه بسیار شیوا و درست و حسابی سخن گفتند. من هم با صحبت های ایشان کاملا موافقم .
      در خصوص پذیرایی هم باید بگویم که:
      نوش جان و گوارای وجود "حـــــامد بهــــــداد" باشد.
      البته باید پذیرایی بسیار خوبی هم می شد وظیفه شان بود خصوصا وقتی شخص هنرمندی چون جناب" بهــــــداد "افتخار می دهند و منت می گذارند و در جشنواره کودک حضور پیدا می کنند و با حضورشان رنگ و بوی خاصی به جشنوار می دهند باید هم از همه نظر پذیرایی خوبی در شان ایشان می شده .که البته طبق گفته جناب "بهـــــداد" اینچنین هم بوده است .من معتقدم که هر جا که ایشان باشد باید بهترین ها برایشان مهیا شود.
      و درود بی کران نثار می کنم خدمت هنرمند گرانقدر جناب آقای
      "حــــــامد بهـــــداد".

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج