adexo3
۷۱۳۱۳۴
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

محکومیت ۱۶ زن داعشی در دادگاه انقلاب

دادستان تهران از صدور حکم محکومیت ۱۶ نفر زن داعشی در دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر: دادستان تهران از صدور حکم محکومیت ۱۶ نفر زن داعشی در دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران خبر داد.

جعفری دولت‌آبادی در دومین جلسه دادستانی تهران در سال ۱۳۹۷ که با حضور تعدادی از معاونان دادستان و قضات زن این دادسرا برگزار شد، اختلاف نظر میان مسؤولان را امری طبیعی دانست و مشکل موجود را برخی منیت‌ها و تفاوت اظهارات در خلوت و جلوت دانست و افزود: مردم از اختلاف نظر میان مقامات کشوری نمی‌ترسند.

این‌که طی هشت سال دفاع مقدس، کشور با کمترین درآمد در مقابل هزینه‌های جنگ و شهادت رزمندگان پابرجا ماند، ناشی از انسجام مسؤولان و اعتماد مردم به آنان بود؛ لذا در کنار استمداد از خداوند، باید مردم را هم در صحنه نگه داشت. وی تأکید کرد:‌ خروجی امنیت، جذب سرمایه‌های بیش‌تر، افزایش اعتماد مردم به مسؤولین و ارتقاء رضایت‌مندی عموم از حکومت است.

صدور حکم محکومیت ۱۶ نفر زن داعشی

دادستان تهران از صدور حکم محکومیت شانزده نفر زن داعشی در دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران خبر داد و اظهار داشت: این زنان که برای حمایت از گروهک داعش به سوریه رفته بودند و برای اقدامات تروریستی آموزش دیده و عملیاتی نیز داشته‌اند، در بازگشت به ایران دستگیر شدند و دادگاه بر اساس کیفرخواست‌های صادره از سوی دادستانی، آنان را به حبس، استرداد بیش از سیصد میلیون تومان وجوه دریافتی به عنوان دستمزد از گروهک داعش و مجازات‌های تکمیلی محکوم نمود.

دکتر جعفری دولت‌آبادی اقدامات دادسرای تهران طی سال گذشته در مقابله با جرایم از نوع زمین‌خواری را شامل تشکیل ۱۸۸۰ فقره پرونده اعلام نمود که ۱۴۰۰ فقره به صدور حکم منتهی شده است و در توضیح افزود: از شمار پرونده‌هایی که منتهی به صدور حکم شده است، ۴۳۰ فقره حکم محکومیت اجرایی گردیده که نتیجه آن، اعاده ۶ میلیون متر مربع زمین به مالکیت دولت و بازگشت ۵۶۰ میلیارد تومان به صندوق دولت بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید سلامتیان

      دست قوه قضاییه درد نکنه

    • بدون نام

      تنهامجازات داعشی باهراقدامی اعدام باید باشدوبس

    • بدون نام

      فکرنمیکردم از خانمای ایرانی ومقیم کشور خودمون برن برای تکفیری هاخدمت کنن!!!

    • بدون نام

      نشونشون بدین ببینیم چه تیپین خخخخ ندید حدث میزنم کیا هستن

    • بدون نام

      همش ازبیکاری وفقرباعث رفتن توگروه جنایتکارداعش شدن وازداعشیهای افغانیم بگین که رابطشون توزاادان بودن وداعشیهایی که تومشهدگرفتین ۲۱تا۱۲تاشون افغانی بودن توروزنامه سایتهانوشتن

    • محمد

      مجازات حبس و اخذ دستمزد دریافتی مجازات مناسبی بنظر نمی رسد فرق بین مرد و زن داعشی نباید گذاشت اینقدر از انها باید اعدام نمود تا فتنه آنها علیه مسلمین تمام شود و از بچه های آنها نیز نباید غفلت کرد شاید آنها داعشی های بیست سال آینده باشند و فتنه ای دیگری بیافرینند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج