اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۲۰۳۱
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

پاکستان، درخواست آمریکا را رد کرد

یک پایگاه پاکستانی نوشته است که در جریان اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای ایران، آمریکا از پاکستان خواسته بود اجازه دهد چند نفر از مرز این کشور وارد ایران شوند، اما اسلام‌آباد با این درخواست مخالفت کرده است.

خبرگزاری فارس: پایگاه «پاکستان تریبون» روز پنج‌شنبه به نقل از یک دیپلمات پاکستانی مدعی شد که در جریان ناآرامی‌های دی ماه در برخی شهرهای ایران، دولت آمریکا از مقام‌های پاکستانی خواسته بودند اجازه دهند چند نفر از طریق اراضی و مرز این کشور وارد ایران شوند.

بنا بر این گزارش، این افراد مأموریت داشته‌اند تا ناآرامی‌ها را تشدید کرده و از آن‌ها علیه نظام ایران بهره گیرند. دیپلمات مورد استناد پاکستان تریبون می‌گوید اسلام‌آباد این درخواست را «قاطعانه» رد کرده است.

بنا بر این گزارش، سفیر آمریکا در پاکستان این درخواست را به نمایندگی از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به مقام‌‌های پاکستانی منتقل کرده، اما این دیپلمات می‌گوید روابط با تهران برای اسلام‌آباد حائز اهمیت راهبردی است و پاکستان نمی‌خواهد با چنین اقداماتی این رابطه را تضعیف کند، علاوه بر اینکه اسلام‌آباد نمی‌خواهد در امور داخلی کشورهای همسایه خود دخالت کند.

دیپلمات مورد استناد پاکستان تریبون می‌گوید اطلاع ندارد که آیا درخواست مشابهی از دیگر کشورهای همجوار ایران هم شده بوده یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پاکستان دارای تنش امنیتی اس.و نفوذی پذیره .
      باید تدابیر امنیتی خاصی اندیشه شود.

    • ...

      بله بخشی از معترضین مردم بودن،اما خود مردم هم شاهد اختشاش افرادی بودن که شبیه مردم نبودن و بسیار سازماندهی شده کار می کردن.
      ما باید قبول کنیم که این کشور دشمن خارجی داره.منافقین برای اینکه سالی یکبار در کنفرانس پاریس سخنرانی کنه تشکیل نشده......
      من اگر دست تو جیبم هم بکنن حاضر نیستم بریزم تو خیابون چون میدونم به سرعت منافقین و تروریست ها وارد عمل میشن.خیلی حواسمون باشه،هیچ دشمن خارجی نمی تونه حمله بکنه،همه چیز به ما مردم بستگی داره.اگر اعتراض داریم باید راهی جز خیابون پیدا کنیم.الان وقتش نیست،الان وقتش نیست،الان وقتش نیست!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج