adexo3
۶۶۸۴۴۶
۲۲ نظر
۵۰۰۳
۲۲ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش فوری احمدی‌نژادی‌ها به مخالفت استانداری

احمدی نژادی‌ها به مخالفت استانداری تهران با برپایی تجمع اعتراضی در تهران واکنش نشان دادند.

خبرآنلاین: بازی جدید احمدی نژادی ها چند روزی است که رونمایی شده است؛ همراهان رئیس دولت سابق که طی چند ماه اخیر بست نشینی و زنبیل به دست بودن را روش اعتراضی خود کرده بودند بعد از ناآرامی های اخیر از روش جدیدی رونمایی کردند. آنها از استانداری دولت روحانی درخواست مجوز برای برپایی تجمع را کردند. براساس اخبار منتشر شده ۷ تن از نزیکان و مقامات دولت سابق درخواست صدور مجوز را کردند.

این در حالیست که سرمست مدیرکل سیاسی وزارت کشور اعلام کرده است تا این لحظه درخواستی برای برپایی تجمع از سوی این جریان به وزارت کشور ارسال نشده است.

شکرالله حسن بیگی سرپرست معاونت سیاسی استانداری تهران هم در گفت‎وگو با خبرآنلاین درباره نگاه استانداری تهران به درخواست تجمع اطرافیان محمود احمدی‎نژاد، گفت: تا کنون درخواستی تحویل استانداری تهران نشده است، آنها باید درخواست خود را به فرمانداری تهران می دادند، اما گفتند که درخواست‌شان را به وزارت کشور دادند.

وی درباره اینکه درخواست احمدی‎نژادی‎ها برای برگزاری تجمع از وزارت کشور به استانداری تهران ارجاع می شود یا نه؟، اظهار کرد: خیر، یا اداره کل سیاسی وزارت کشور یا فرمانداری تهران اقدام به بررسی این درخواست خواهد کرد.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پاسخ به این سئوال که اگر اطرافیان احمدی نژاد درخواست خود را به شما داده بودند، پاسخ شما چه بود؟، یادآور شد: در شرایط فعلی نه فقط با این درخواست تجمع، بلکه با هر درخواست تجمعی مخالف هستیم؛ چون با توجه به اوضاع و احوالی که کشور داشت و تا اطلاع ثانوی و بعد از دهه فجر موافق برگزاری هیچ تجمعی نیستیم.

اما اظهارات سرپرست معاونت سیاسی استانداری تهران با واکنش سریع کانال تلگرامی دولت بهار روبرو شد. سیدعلی اصغر حسینی در واکنش به اظهارات مقامات وزارت کشور و استانداری تهران نوشت: درحالیکه بنده به نمایندگی از برخی مقامات و مسئولین دولت سابق، در روز چهارشنبه هفته قبل، درخواست برگزاری تجمع اعتراضی را در استانداری تهران ثبت کردم، سایت تسنیم در همان روز به نقل از یک منبع آگاه در وزارت کشور، این موضوع را تکذیب کرد!

وی افزود: امروز هم مدیر کل سیاسی وزارت کشور مدعی شده که درخواستی به وزارت کشور داده نشده؛ درحالیکه درخواست برگزاری تجمع باید به استانداری داده می شد که این کار انجام گرفته است. در تازه ترین اتفاق هم دقایقی پیش سرپرست معاونت سیاسی استانداری تهران مدعی شده، چنین درخواستی اساساً در استانداری ثبت نشده!! و حتی اگر ثبت هم می شد با آن مخالفت می گردد!!

نماینده مقامات درخواست کننده تجمع عنوان کرد: این در حالیست که اولاً بنده شخصاً در روز چهارشنبه در طبقه ۱۵ استانداری تهران این نامه را ثبت کردم و شماره ثبت هم دریافت نمودم و یقین دارم که خواب هم ندیده ام! ثانیاً درحالیکه کارشناس معاونت سیاسی استانداری تهران، امروز به بنده اعلام کرد که درخواست شما امروز به معاونت سیاسی ارجاع شده و درحال بررسی آن هستیم، چطور سرپرست این معاونت از این موضوع خبر ندارد؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسی که نمیخادکاری انجام بده مدام دلیل میاره.دلیلهاهم علت دارن .مثبت یا منفی اینهاهم به دلایلی مجوز ندادن-هزاران درودبه احمدی نژادو یارانش

      پاسخ ها

      • امیرحسین

        کجا به قانون عمل شده بجز جاهایی که نفع داشتن که حالا بخواد عمل بشه؟

    • بدون نام

      اولش که این خبرو تکذیب کردین چی شد پس ؟معلوم نیست کی به کیه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجوز رو بدین بهتره.

      • رضا اسدزاده

        از کی تا حالا سیب زمینی پخش کردن مجوز میخاد.......

    • بدون نام

      من هم احمدی‌نژاد رابا همه دیوانگی هاش دوست دارم در کل آدم خوب وبادل وجراتی است نیتش کمک به مردم است

    • م م

      سلام با عرض احترام ظاهرااین آقایان نمیخواهندموافقت کنندعیب نداره بدون موافقت ماخوددرروزموعودبه خیابان خواهیم آمد البته باافرادبیشترو..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرفتان کاملاً صحیح است و انشاالله به موقع وروز موعود مردم دوباره انسجام و اتحاد خودشون و اعتراض خودشون رو با زبان دیگری وبا شیوه ی محکم‌تر و جمعیت بیشتر نشان خواهند داد

    • حسین

      من مخالف شدید احمدی نژاد بوده وهستم ولی طبق قانون اساسی حق دارند به صورت مسالمت آمیز اعتراض خودشان را بیان کنند ودرخواست تجمع نمیاند

    • بدون نام

      حرف حق زدی اعتراضات جزوقانون چرابه قانون عمل نمیکنید

    • بدون نام

      در شرایط فعلی نه فقط با این درخواست تجمع، بلکه با هر درخواست تجمعی مخالف هستیم

      پس چرا ميگين كسي اعتراض داره بياد از طريق قانوني اقدام كنه.اينا كه كلا مجوز نميدن.راه قانوني پس چطوريه؟؟؟

    • سرباز ولایت

      ننگ بر احمدی نژاد فتنه گر

    • بدون نام

      خبری ازخدابی خبرکه وقتی خبرهای نکبت اورتورومیخونم اوقم میگیره از شانتاژبازیهاتون که جزخیانت بجامعه هدفی ندارید شرم بشماکه تادیروز جیره خوراحمدی نژادبودید حالا ازآخوره دیگران میخورید اطرافیان احمدی نزادهرغلطی بکنندچرا علیه یک رئیس جمهوروشان یک مقام مملکتی جوسازی میکنید ننگ بشما اگه انسان حلال زاده باشدیک مسئول را دردنیاپرازدشمن تخریب نمیکند همینو چاپ کنیدو علیه کسی اوضاع متشنج نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمد نژاد رجایی دیگراست

    • بدون نام

      یکی این وسط دروغ میگه و باید محاکمه بشه. یا استانداری یا نمایندگان احمدی نژاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام ودورودفراوان برعزیزدلم احمدنژاد من یک کارگرسادهستم خداگوااست یک پسردارم زن گرفت یک بچه هم داردیارانه پسرم قت شد ونوه یک سالم هم یارانه نمیگیردپسرم یک میلون حوقوقش است احمدجان کجاید که به فریاد ما برسید

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      احمدی نژاد دروووووووووووووووووووووووووووووود

    • الف

      برخورد ها و واکنش احمدی نژادی بڃه گانه ست!؟لڌا عین همراهی مریضی وقتی دربرابر پزشک بیمارستان حاضرمی شوندهمراهی زودترازمریض دست شوبالامیبره می فرماینداقای دکتر فشارخون منوبگیر

    • بدون نام

      ما کلا در عمل قانون برای تجمعات نداریم بعد مردم بی گناه میان برا اعتراض میشن اشغال،

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد قهرمان و مظلوم و عدالت خواه

    • بدون نام

      ماکه تامیایم یه کلمه بنویسیم سانسور میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج