adexo3
۶۶۳۱۱۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

گزارش کمیسیون انرژی درباره حادثه نفتکش

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی از بررسی دلایل وقوع حادثه در این کمیسیون با حضور مسئولان ذیربط خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: هدایت الله خادمی نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سانحه برخورد نفتکش ایرانی به کشتی تجاری در نزدیکی سواحل چین،گفت: کمسیون انرژی به این مسئله ورود و با دعوت از مسئولان ذیربط ابعاد مختلف سانحه را بررسی می‌کند.

وی با بیان اینکه درحال جمع آوری اطلاعات، اسناد و گزارشات دستگاه های ذیربط هستیم، افزود:کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون تخصصی قطعاً دلایل وقوع حادثه را پیگیری و در این زمینه گزارشی را تهیه و جهت قرائت در صحن علنی در اختیار هیئت رئیسه قرار می‌دهد.

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه دیر اقدام کردن مسئولان در رسیدگی به وضعیت نفتکش مشهود است، اظهار داشت:ناتوانی و بی‌کفایتی چینی‌ها نسبت به این حادثه کاملاً مشهود است.

خادمی با بیان اینکه نفتکش و محموله آن بیمه بوده‌اند، ادامه داد:از لحاظ قانونی باید خسارت‌های ناشی از این حادثه از سوی شرکت بیمه به ما پرداخت شود مگر اینکه مسائلی از قبیل ارتباطات بانکی و و بحث سوییفت را مطرح کرده و مشکل تراشی کنند.

نماینده ایذه در مجلس تصریح کرد:البته محموله نفتکش (FOB)بوده و مربوط به کره جنوبی است یعنی اینکه زمانی که محموله از کشور ما حمل شد دیگر مربوط به کره جنوبی است و ما پاسخگوی آن نباید باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نفس

      خب حرف جدید چی دارین اینارو ماهم میدونیم ک چینیها کوتاهی کردن چرا شماها نتونین کاری بکنید.بررسی کردین حرف تکراری بزنید چرا تو همه چی باید وابسته ب کشورای دیگه باشیم این همه سرمایه داریم اما متاسفانه دست شماهای بی کفایت افتاده.ایران باید الان ی کشور ثروتمند بود باید کشورای دیگه وابسته ب ما میبودن اما با دولتی ک شماها ادماش و کار بدستهاش باشید مملکت از این بهتر نمیشه.خدا تقاص جون اون ادمارو از هرکسی ک از کوچکترین تا بزرگترین گناهی ک بردگردنشونه بگیره ی ملتو داغدار کردین.دیگه هم بررسی نکنیت بررسیتون بخوره تو سرتون بی کفایتا.اینجور بررسی هارو ی ادم بیسواد هم میتونه بگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج