اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۱۷۲۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خوشرو: زنان، قربانیان اولیه تروریسم هستند

نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل دخالت، اشغالگری، تلاش برای تغییر رژیم و ظهور گروه های تروریستی و افراط گرا را در خاورمیانه باعث ناامیدی بسیاری از زنان برای آینده‌ای بهتر دانست و گفت: زنان قربانیان اولیه تروریسم هستند.

خبرگزاری ایرنا: نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل دخالت، اشغالگری، تلاش برای تغییر رژیم و ظهور گروه های تروریستی و افراط گرا را در خاورمیانه باعث ناامیدی بسیاری از زنان برای آینده‌ای بهتر دانست و گفت: زنان قربانیان اولیه تروریسم هستند.

غلامعلی خوشرو روز جمعه در نشست شورای امنیت که با موضوع «زنان، صلح و امنیت» برگزار شد، افزود: متاسفانه زنان یکی از قربانیان اولیه گروه هایی تروریستی همچون داعش، القاعده بوکوحرام و الشباب به شمار می‌آیند و جهان شاهد جنایات این گروه ها در عراق و سوریه بوده است.

وی ادامه داد: نباید ساده اندیش بود و تصور کرد که با حذف فیزیکی گروه های تروریستی در عراق و سوریه اینگونه جنایات علیه زنان به پایان می رسد چرا که رفتار این گروه ها ریشه در انحراف تفکری دارد که براساس نفرت و نفی دیگران استوار است.

نماینده ایران در سازمان ملل تاکید کرد: جامعه بین المللی باید مبارزه خود را با حامیان گروه های تکفیری ادامه دهد.

خوشرو همچنین به نقش زنان در ایران اشاره کرد و گفت زنان بخش پویای جامعه ما را تشکیل می دهند و در فرآیندهای سیاسی کشور به عنوان رای دهنده و منتخب مشارکت فعالی دارند. آموزش زنان در ایران سنگ بنای توانمندسازی آنان بوده که طی چهار دهه گذشته همواره ادامه داشته و تقویت شده است.

وی همچنین مشارکت زنان ایران در اقتصاد و بخش خصوصی و جامعه مدنی کشور را مورد توجه قرار داد.

نماینده کشورمان در سازمان ملل به تحریم‌های ظالمانه و غیر انسانی آمریکا علیه مردم ایران اشاره کرد و افزود: این تحریم‌ها که با بهانه‌های واهی اعمال می شود نه تنها نقض حقوق انسانی مردم ایران بویژه حق توسعه است بلکه نقش سازنده جامعه مدنی ایران و مشارکت شان در جامعه را مختل می سازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج