adexo3
۶۱۹۴۸۶
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

مرگ نوزاد ۲ ماهه بر اثر بی‌احتیاطی

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند گفت: شب گذشته بر اثر بی احتیاطی و اصابت ساعت دیواری به سر نوزاد ۲ ماهه زرندی این نوزاد جان خود را از دست داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند گفت: شب گذشته بر اثر بی احتیاطی و اصابت ساعت دیواری به سر نوزاد ۲ ماهه زرندی این نوزاد جان خود را از دست داد.
«اکبر یزدان‌پناه» با اشاره به این‌که در این حادثه بر اثر بی‌احتیاطی نوزاد جان خود را از دست داده است، اظهار کرد: دیشب خواهر نوزاد ۲ ماهه با پرت کردن ساعت دیواری به سمت نوزاد و برخورد ساعت با سر نوزاد باعث ضربه مغزی نوزاد شده است.

وی تصریح کرد: در ساعت 21 شب گذشته پس از اطلاع‌رسانی خانواده این نوزاد دو ماهه بابت این حادثه، مأمورین مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند به محل حادثه رسیده و نوزاد را به بیمارستان امام علی(ع) زرند منتقل کردند و پس از انجام اقدامات لازم مشخص شد که نوزاد ضربه مغزی شده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند خاطرنشان کرد: به دلیل این‌که نوزاد جان خود را هنگامی که به بیمارستان منتقل شده بود از دست داده بود شرایط اهدا اعضای بدن این نوزاد دوماهه فراهم نبوده است.

یزدان‌پناه با اشاره به این‌که برخی از این آسیب‌ها از دید والدین خطرناک نیست اما برخی از آن‌ها مانند ضرباتی که به سر وارد می‌شوند می‌تواند موجب ضربه مغزی شود، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها برای جلوگیری از عوارض مغزی باید نکات ایمنی را رعایت و از علائم ضربه مغزی در کودکان مطلع باشند و بدانند که چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنند.

وی با اشاره به مهم‌ترین عواملی که می‌توانند به ضربه مغزی منتهی شوند، ادامه داد: زمین خوردن، تصادفات رانندگی و وارد آمدن ضربه به سر توسط جسمی سخت از عواملی است که می‌تواند به ضربه مغزی منتهی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی گلپا

      بعضی ها با هزاران دعا و نذر و نیاز بچه دارنمی شن ولی بعۻی ها کع دارند براشون اهمیتی نداره

    • گل روز

      تلخ بودحرف بندمکرنه اخبارداغ

    • بدون نام

      زرند کرمان..یا اون یکی زرند...

    • بدون نام

      اون بچه احتمالا بخاط حسادت خواهرش ساعت به طرفش پرت شده.باید به خانوادها در مورد این موضوع آموزشات داده بشه که دیگه شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

    • بدون نام

      T_Tثدلب

    • بدون نام

      سلام بخدا من خیلی میرم داخل فکرش اعصاب زده به معده ام لعنت خدابرهمچین آدمایی هرچی زودتراین مردکثیفو اعدام کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج