adexo3
۶۱۱۴۷۱
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

۱۵ هزار میلیارد تسهیلات کم‌بهره برای فرهنگیان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره با سود ۱۲ درصد به فرهنگیان خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: گودرز کریمی‌فر در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی درمانگاه فرهنگیان ملایر افزود: این میزان تسهیلات از ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال به فرهنگیان در سراسر کشور در مدت ۳ ساله پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه معیشت، مسکن و درمان فرهنگیان و معلمان اولویت اساسی در وزارت آموزش و پرورش به شمار می رود افزود: تمام تلاشمان برای رفع مسائل و مشکلات فرهنگیان در حوزه های درمانی، معیشت، مسکن و درمان به کار گرفته می شود تا فرهنگیان با کمترین هزینه به مسائل درمانی و رفاهی خود بپردازند.

کریمی‌فر یادآور شد: برای تقویت و توسعه مراکز درمانی فرهنگیان در نقاط مختلف کشور،تاکنون در ۱۰ کلان شهر مرکز اسکان بیماران راه اندازی شده و در ۲ شهر دیگر نیز در دست اقدام است. برای ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان، وام خرید مسکن به فرهنگیان فاقد مسکن در مراکز استان ها به میزان تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۱۰ تا ۱۲ ساله در هفته های آینده پرداخت می شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مبلغ وام برای خرید مسکن در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار تن جمعیت ۴۰۰ میلیون ریال و برای شهرهای زیر ۲۰۰ هزار تن جمعیت ۳۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

کریمی‌فر افزود: در بازدیدهای انجام شده از مراکز درمانی و رفاهی این شهرستان، وضعیت ملایر از نظر خدمات رفاهی و درمانی به معلمان مطلوب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکم به فکر تامین اجتماعی هم باشید، واقعا مظلومه قشر کارگر!

    • رادین

      آقای مسئول محترم حدود10سال است یارانه مسکن فرهنگیان(اززمان وزارت آقای حاج بابائی)که آنهم فقط ماهیانه ده هزار وپانصدتومان(۱۰۵۰۰۰ریال)میباشدپرداخت نشده وآپارتمان۴۶متری من بازنشسته درشرف حراج بانک قرارداردچون شمامسئولین به تعهدات خودپایبندنبودید من باطناب شما۵میلیون وام گرفتم وتاکنون ۱۲۸قسط۶۵۵۰۰تومانی داده ام
      وبازدرحدود۳/۹۰۰هزارتومان بدهکارم
      بابهره (ربای)سرسام آوربانک شمارابه خدابس کنیدودست برداریدازوعده های توخالی این صندلی ومیزهاوفابه شمانمیکندروزی بایدروی نیمکت پارکها بنشینیدپس تاتوان داریدبه مردم صبور ونجیب خدمت کنیدوشعارتوخالی ندهید،

    • بدون نام

      فکری به حال تامین اجتماعی هم بکنید

    • بدون نام

      چه لطف بزرگی کردین!! وام با بهره ۱۲درصد!!!!!!!؟؟؟؟؟
      به چه دردی میخوره اخه لااقل تا ۵درصد میزاشتین سودش کمتر باشه

    • بدون نام

      چراهمش به معلما وام میدن منم کارمندم میخام صاحب خانه بشم.به ماهم برسین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج