adexo3
۶۰۴۴۶۶
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

جوردن پله به شکار نازی‌ها می‌رود

جوردن پله که با ساخت فیلم «برو بیرون» به شهرت رسید، حالا سریالی تلویزیونی درباره جستجو برای شکار نازی‌ها می‌سازد.

بانی فیلم: جوردن پله که با ساخت فیلم «برو بیرون» به شهرت رسید، حالا سریالی تلویزیونی درباره جستجو برای شکار نازی‌ها می‌سازد.
جوردن پله به شکار نازی‌ها می‌رود
به نقل از اسوشیتدپرس، جوردن پله پس از موفقیت در ساخت طنزی اجتماعی و درخشان که درباره نژادپرستی در طبقه متوسط سفیدپوست‌ها ساخته بود، حالا پشت دوربین کارگردانی یک سریال می‌نشیند.
«برو بیرون» که در ماه فوریه در قالب یک فیلم ترسناک به یکی از بزرگ‌ترین سورپرایز‌های هالیوود در سال جاری بدل شده بود و در باکس آفیس هم موفق ظاهر شد و منتقدان را هم شیفته خود کرد، این امکان را برای پله به وجود آورد تا قرارداد ساخت سریالی تلویزیونی با عنوان «شکار» را امضا کند.
سونار اینترتینمنت و کمپانی «مانکی‌پاو» متعلق به پله این نمایش تلویزیونی را تهیه می‌کنند اما هنوز با شبکه‌ای برای پخش آن به توافق نرسیده‌اند. این سریال درباره دهه ۱۹۷۰ است و آمریکایی‌هایی را که در گوشه و کنار در جستجوی نازی‌های تغییر هویت داده بودند، تصویر می‌کند.
فیلم «برو بیرون»آنقدر موفق ظاهر شد که منتقدان از آن به عنوان یکی از مدعیان اسکار یاد کردند؛ هر چند رای دهندگان اسکار معمولا علاقه‌ای ندارند تا فیلم‌های ترسناک را به عنوان بهترین فیلم نامزد کنند.
پله که خودش نوشتن فیلمنامه «برو بیرون» را برعهده داشت برای نوشتن این فیلمنامه از هم اکنون به عنوان یکی از مدعیان اسکار در این بخش طرح است. با این حال او قرار نیست نویسنده فیلمنامه سریال «شکار» باشد و فیلمنامه این سریال را دیوید وایل نوشته وپله به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار دیگرعوامل فیلم فعالیت خواهد کرد.
در واقع داستان این فیلم بر نازی‌هایی متمرکز است که پس از جنگ جهانی دوم با تغییر قیافه و تغییر هویت به آمریکا فرار کردند و توانستند با کسب موقعیت‌های شغلی با ارزش در جامعه آمریکایی با کمک دولت آمریکا جایگاه جدیدی برای خود به دست آورند. اما مردم از این امر خشنود نبودند وتلاش داشتند تا این موقعیت‌ها را متزلزل کنند.
موفقیت فیلم «برو بیرون» امکانات جدیدی برای عوامل سازنده آن فراهم کرد و چندی پیش اعلام شد دنیل کالویا که در این فیلم ژانر وحشت خوش درخشیده بود، امضای قراردادی برای بازی در فیلم «بیوه‌ها» که تریلری درباره سرقت از کمپانی نیو ریجنسی است را به کارگردانی استیو مک کویین به دست آورد.
کمپانی تولد «مانکی‌پاو» فعلا امضای اولیه قراداد با سونار را امضا کرده و قرار است کار تولید این سریال ازآغاز سال ۲۰۱۸ کلید بخورد. این کمپانی قراردادی برای ساخت پنج فصل از نمایش «کی و پله» را هم با کیگان مایکل-کی برای کمدی سنترال بسته است.
پله اخیرا به عنوان یک کمدین نقشی در فارگو نیز بازی کرد. اونویسندگی فیلم کمدی «کیانو» را نیز سال پیش انجام داده بود و از بازیگران این فیلم بود. او با «برو بیرون» اولین تجربه کارگردانی‌اش را تجربه کرد.
«برو بیرون» فیلم موفق مستقلی بود که توانست با اکران در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۷۵٫۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کند و در مجموع فروش جهانی ۲۵۲٫۴ میلیون دلاری را به دست بیاورد. این فیلم ژانر ترسناک که با بودجه پایین ساخته شده بود توسط کمپانی یونیورسال توزیع جهانی شد و مسیر موفقیت پله و دیگر عوامل فیلمش را همواره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آدولف هیتلر

      اتفاقا کسانی‌ که علیه نازی ها و در کل نژاد پرستی آلمانی فیلم میسازند خودشون نژاد پرستند و کوتاه فکر من خودم ضد نازی ها بودم ولی وقتی هدف فاشیست های آلمانی و برسی کردم متوجه شدم چون اونها به خاطر اینکه توی جنگ شکست خوردند بدنام شدند آلمانها در جنگ شکست خوردند متفقین در انسانیت و حقیقت شکست خوردند
      اونهایی که شکست خورده های اصلی رو نمیتونند تشخیص بدند احمقند و این احمق ها خودشون و بهتر از همه میدونند پس نژاد پرست خودشونند نه آلمانی ها
      آلمانی ها فقط حقشون و میخاستند حقی که طبیعت به اونها داده بود
      دنیا باید واقعیت نازی ها رو بدونه تا شاهد گزافه گویی نباشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج