adexo3
۵۹۱۲۵۱
۱۶ نظر
۵۰۱۱
۱۶ نظر
۵۰۱۱
پ

صداهای شنیده شده در آستارا، منشاء فرازمینی ندارد

رئیس انجمن نجوم آماتور ایران گفت: پس از بررسی ها مشخص شد صدای گوش خراشی که ادعا می شود در آستارا و چند منطقه دیگر شنیده شده است، مبنای علمی و نجومی ندارد.

خبرگزاری میزان: رئیس انجمن نجوم آماتور ایران گفت: پس از بررسی ها مشخص شد صدای گوش خراشی که ادعا می شود در آستارا و چند منطقه دیگر شنیده شده است، مبنای علمی و نجومی ندارد.

از روز گذشته فیلمی در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن ادعا شده صداهایی عجیب و و ترسناک در یکی از روستاهای آستارا شنیده شده است.

این فیلم به یکی از موضوعات داغ فضای مجازی در 24 ساعت گذشته تبدیل شد، به طوری که تحلیل ها و مطالب مختلفی در این زمینه منتشر شد، تا جایی که امروز نیز فیلم‌های ادعایی دیگری با همان صدا در مکان های مختلف منتشر شده است.

در همین زمینه، مسعود عتیقی در مورد فیلم‌های منتشر شده از صداهای ناشناخته و گوش خراش در اظهار داشت: صداهای شنیده شده به هیچ وجه منشا آسمانی و جوی ندارد.
اینکه گفته می شود ناسا از شنیده شدن صداهایی اینچنین خبر داده بود، دروغ محض است و هیچ زمانی ناسا چنین موضوعی را مطرح نکرده است.

وی ادامه داد: برخی مدعی هستند این صداها در اروپا و استرالیا هم شنیده شده است اما در آن مناطق هم ممکن است افرادی دست به شوخی بزنند.

رئیس انجمن نجوم آماتور ایران با بیان اینکه در دانش نجوم و اخترشناسی چنین موضوعی تاکنون رخ نداده و از نظر ما این موضوع مردود است، تاکید کرد: اگر چنین موضوعی واقعیت داشت، باید در طول تاریخ حداقل یک بار دیگر رخ داده و به ثبت می رسید. به نظر می رسد این فیلم ساختگی باشد.

عتیقی گفت: تاریخ فیلم متعلق به 10 روز قبل است. چرا در این مدت هیچ خبری در این رابطه منتشر نشده و هیچکدام از اهالی مورد وثوق تاکنون شنیده شدن صدا را تائید نکرده اند.

وی با رد کردن ارتباط این صدا با فرازمینی ها، افزود: اگر در کنار یک دریاچه شیپوری مانند ووزلا را به صدا در بیاوریم، می توان در دامنه کوه این صدا را شنید. به نظر می رسد این موضوع یک شوخی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Sat

      نه بابا حقیقت داره

    • معین

      اره شوخیه اصلا همه چی تو این مملکت شوخیه

    • بدون نام

      یعنی نه گذاشت نه برداشت زد تو دهن ناسا خخخ

    • بدون نام

      چی میگی

    • بدون نام

      کلا اگه رد نمیکردید باید شک میشد ما عادت کردیم به تکذیب کردن مسئولین

    • ali

      یعنی یه استارالی نیست این خبر رو بخونه و نظر بده؟

    • وحید

      مردم آستارا به شوخی اومدن تو خیابون. عجب توجیهاتی

    • بدون نام

      بیا بروید..کلا صدا مشکوک بود مشخص بود گرانش و حاذبه اون منطقه بهم خورده..صدا خورشید همینجوری هسته ولی چون تو خارج جو صدا انتشار پیدا نمیکنه صدا به زمین نمیرسه..ولی این صدا واقعی هسته یه اتفاقاتی هسته

      پاسخ ها

      • امین

        نظرت پر از هسته هسته

    • آستارایی

      منه آستارایی اصلا همچین چیزی نشنیدم اینا اثرات بیکاری تو جامعس مردم اگه کسب و کار درست و حسابی داشتن دس به همچین کارایی نمیزدن ...ملت بیکار موندن نمیدونن دگ چیکار از خودشون دربیارن واقعا همچین چیزی تو آستارانبوده...همش شایعس

    • عزیز

      حقیقت داره

    • فرشید

      من ساکن آستارا هستم . این صدارو ما شنیدیم . ولی اولش فکر کردیم صدای سوت کشتی هستش . تا اینکه پی بردیم صدا از منطقه دریاچه استیل به گوش رسیده .

    • بدون نام

      چی میگی تو...

    • بدون نام

      این نشانه ورشکستگی بانکها و دولت ایران در پنج ماه اینده با شروع موج سوم تحریم هاست..اگه دروغ میگم خداکنه تا پنج ماه نرسم

    • بدون نام

      چطو همه اونها که درهرکجا یعنی شهر ها کشورها شنیدن الکی و شوخی بود؟ ای والله یعنی اگر صدا امد باید بخندن گریه کنند چی کار کنند؟

    • بدون نام

      بهتره برین تو اینترنت به پرسید سلاح هارپ چیه تا بدونید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج