اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۰۳۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وعده ارجاع گزارش کاسپین به قوه قضائیه

نماینده زنجان در مجلس با اعلام اینکه عصر امروز ملاقاتی با رئیس مجلس درباره طرح سؤال از رئیس‌جمهور در صحن خواهد داشت، گفت: هیأت‌رئیسه مجلس وعده داده است که امروز گزارش کمیسیون اقتصادی را درباره کاسپین به قوه قضائیه ارجاع دهد.

خبرگزاری فارس: علی وقفچی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جلسه علنی دیروز اعتراض شدیدی به هیأت رئیسه مجلس به واسطه تعلل در اعمال ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی پارلمان درباره گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد موسسه مالی اعتباری کاسپین داشته است، گفت: دوستان هیأت رئیسه وعده دادند تا امروز قطعا موضوع را به قوه قضائیه ارجاع خواهند داد.

وی با ابراز بی اطلاعی از عدم اعمال ماده ۲۳۶ درباره گزارش کمیسیون اقتصادی درباره کاسپین و ارسال نشدن آن به قوه قضاییه تاکنون با وجود گذشت چند هفته از تصویب آن در مجلس، اظهار داشت: به اعتقاد من در این باره کوتاهی شده است و نشانه این است که مجلس اقتدار لازم را در این زمینه ندارد و به ویژه هیأت رئیسه محترم در این زمینه قصور به خرج داده است.

نماینده مردم زنجان در مجلس با اعلام اینکه عصر امروز احتمالاً ملاقاتی با علی لاریجانی رئیس مجلس درباره طرح سؤال از رئیس‌جمهور در صحن با موضوع مشکلات سپرده‌های مردم در مؤسسات مالی خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد هر دو موضوع طرح سؤال از رئیس‌جمهور در صحن و اعمال ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس درباره کاسپین به نتیجه برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج