اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۶۸۷۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وجه تمايز كابينه، روحيه اعتدالگرايي است

اینک کاروان تدبیر و امید در مسیر توسعه بر شيوه اعتدال به تجدید اعتماد، توفیق و توثیق نمایندگان ملت دست پیدا کرد و حلاوت شیرینی اردیبهشت با رای اعتماد بهارستان نشینان به وزرای معرفی شده صد چندان گشته است.

امیر افسر دیر در روزنامه قانون نوشت: اینک کاروان تدبیر و امید در مسیر توسعه بر شيوه اعتدال به تجدید اعتماد، توفیق و توثیق نمایندگان ملت دست پیدا کرد و حلاوت شیرینی اردیبهشت با رای اعتماد بهارستان نشینان به وزرای معرفی شده صد چندان گشته است.
بی شک دولت دوازدهم که تجلی خرد و عقلانیت و اعتدال گرایی است با وجه ممتاز شایسته‌سالاری، تبلور حکمرانی شایسته و زیبنده دولت خوب و مورد انتظار جمهور مردم بوده و خواهد بود اما در این میان و به واسطه انتخاب وزرا، چند نکته حايز اهمیت و مهم محسوب می‌شود که باید به بررسی آن پرداخت و بخش‌هایی را نیز متذکر شد.

1ـ بی شک حسن روحانی در راستای انتخاب کابینه‌ای اعتدالی، کارآمد، فراجناحی و خبره از میان تمام گزینه‌های کارآمد و دانشمند، بهترین افراد را برگزید تا در مسیر اعتلای دولت دوازدهم گام بردارند و در راه پیش‌رو، اهداف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور برسانند.

2ـ افراد برگزیده شده نیز قبل از حضور در پیشگاه نمایندگان مردم، برنامه‌های خود را ارائه کردند و این برنامه‌ها به همراه سابقه آن‌ها و همچنین اشراف و علم بر موضوعات وزارتخانه‌ها موجب شد تا ريیس دولت دوزادهم این افراد را برای راه پیش رو برگزیند.

3ـ به طور حتم دولت دوازدهم با تیزبینی در انتخاب وزرایی کارآمد و بدنه‌ای چابک، موفق تر از گذشته مسیر پیشرفت و توسعه را طي خواهد كرد و این مهم مرهون همدلی، انسجام و تبعیت از آرمان‌های امام(س) و رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

4ـ اما در مورد نظرات نمایندگان محترم مردم باید تاکید کرد که آن‌ها نیز با هوشمندی، خردورزی، آگاهی و همدلی بهترین افراد را برای همراهی با حسن روحانی انتخاب کردند و این کابینه مقبول نمایندگان مردم قرار گرفت.

5ـ به نظر من تمام کارشناسان و سیاست‌مداران کشور گزینش و رای اعتماد چنین کابینه کارآمدی را به نفع کشور می‌دانند و به این انتخاب صورت گرفته مباهات می‌ورزند چرا كه در اين بازه حساس، همگرايي دولت و مجلس مي‌تواند به مصالح كشور كمك كند.

6ـ با تمام حواشي كه در اين روزها درباره كابينه به وجود آمده است، شايد بتوان وجه تمايز و مهم‌ترین ویژگی دولت دوازدهم را چابک بودن، رویکرد تخصصی، اعتدالگرایی و روحیه امیدواری دانست که نسبت به دولت‌هاي قبل وجود دارد.

بی شک دولت دوازدهم که با رای میلیون‌ها انسان حماسه‌ساز انتخاب شده است، با همدلی و همراهی وزرا و هماهنگی قوای دیگر و نمایندگان مردم، موفق‌تر از قبل پیش خواهد رفت. فراموش نشودبايد همه دست به دست يكديگر داده تا بتوانيم مشكلاتي را كه سال‌‌هاست بر سر راه ملت وجود دارد ، برداريم و نگذاريم شيريني حماسه‌هاي حضور با كاستي‌هاي موجود، به كام ملت تلخ شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج