adexo3
۵۸۲۳۸۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ونزوئلا می‌تواند به خطری برای آمریکا تبدیل شود

مایک پومپئو رییس سیا مدعی شد: ونزوئلا می‌تواند به یک خطر برای ایالات متحده و آمریکا تبدیل شود.

خبرگزاری ایلنا: به نقل از بریت بارت نیوز، «مایک پومپئو» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز مدعی شد: «ونزوئلا می‌تواند به یک خطر برای ایالات متحده و آمریکا تبدیل شود. کوبایی‌ها آنجا هستند. روس‌ها، ایرانی‌ها و حزب‌الله در آنجا حضور دارند. این یک خطر است که آمریکا باید آن را کاملا جدی بگیرد.»

پومپئو گفت: «از منظر اطلاعاتی در هفت ماهی که من روی کار بودم شاهد زوالی ادامه‌دار بودیم. مادورو سعی می‌کند به هر نحوی شده در قدرت بماند و مردم ونزوئلا روز به روز بیشتر رنج می‌برند. من سعی می‌کنم به مردم ونزوئلا نوید موقعیتی که در آن دموکراسی حاکم باشد را بدهم. اطلاعات نشان می‌دهد که مادورو تک‌تیرانداز‌هایی را در برج‌ها مستقر کرده و کارهای وحشتناکی انجام می‌دهد. سیاست آمریکایی‌ها این است که با شرکایش در آمریکای لاتین برای ایجاد دموکراسی همکاری و کار کند.

پومپئو همچنین در خصوص مسئله هسته‌ای کره شمالی گفت: من کاملا اطمینان دارم که کره‌شمالی به تلاش‌های خود برای پیشبرد برنامه موشکی ادامه خواهد داد. از همین رو برای من تعجب‌آور نخواهد بود اگر این کشور دست به آزمایش موشکی دیگری بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقيقا متين و صحيح است،،،،من مرزها را به دو دسته تقسيم ميكنم،،،،١.مرزهاي زميني و خاكي كشورها،،،٢،مرزهاي استراتژيك و ژيوپلوتيك،،،،مرزهاي دسته دوم به مرزهايي گفته ميشود كه خارج از محدودة ارضي در قاره و يا كشورهاي ديگر إيجاد ميشود،،،،مثال اروپا و امريكا كه سياستهاي انها در راستاي حقوق بشري و انسانيت است و از دشمنيهايي كه عليه انها ميشود كم اطلاع و يا أصلا اطلاعاتي ندارند و از روي نفهمي و اشتباه با هم دعوا و يا اختلافاتي دارند،،،،،ولي كشورهايي هم هستند كه درون اينها نفوذ كرده اند و نابودي انها را دنبال ميكنند و كشورهاي هم مرز با انها را خريده اند،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج