adexo3
۵۷۸۲۷۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

امیدواری تاجگردون برای تماس روحانی با طیب نیا

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور امشب برای حضور طیب نیا در کابینه دوازدهم اقدام کند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور امشب برای حضور طیب نیا در کابینه دوازدهم اقدام کند.

غلامرضا تاجگردون در شصت و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: وجود فضای آرام هم خوب است و هم بد، به این معنا که آرامی بیش از حد بخش خصوصی می تواند دولت و مجلس را به خواب ببرد، این در حالی است که موشکافی برخی مطالب کمک می کند که این دو نهاد چابک شوند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: از رئیس اتاق بازرگانی ایران درخواست می شود که دولت و مجلس را به حال خود رها نکنند، به این معنا که اگر بخش خصوصی آسوده باشد، هر دوی این نهاد به خواب خواهند رفت.

وی با بیان اینکه البته جلسه امروز شورای گفتگو، جلسه تودیع وزیر اقتصاد نیست، اما امیدواریم امشب رئیس جمهور از وزیر اقتصاد بخواهد تا در کابینه دوازدهم، حضور داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعیدطهمورثی

      دردوره چهارساله اول ریاست جمهوری دولت یازدهم تیم اقتصادی آقای روحانی هم خوب کارکردوهم بدودرحال حاضروبه دلیل انتظارومطالبات مردم بویژه اشتغال جوانان نیازبه ترمیم کابینه وتیم اقتصادی بیش ازپیش ضروری است حالانبایدبه آقای روحانی بابت روندانتخاب کابینه فشارآوردوامتیازخواهی نمودقطعاگزینه جایگزین اگربتواندخلاء ونقاط ضعف آقای طیب نیارامرتفع نمایدوبه نقاط قوت نیزبپردازدوازآن آن قافل نشودبهتراست این انتخاب رامحترم شمرددرغیراینصورت جابجائی وجایگزینی کارخنثی وبیهوده ای خواهدبودهمینطوزدرمورد وزرای دیگرکه ممکن است حساسیت های بالائی بدنبال داشته باشد

    • بیزن نیک فر

      آقای طیب نیا نشان داد که کارایی لازم بست وزارب را ندارد نه تجربه اش رادارد نه شجاعتش ایشان فقط از بیوه زنان و مردم بدبخت که
      کارمندان دولت جز انها هستند مالات می گیرد شما در کجای دنیا دیده اید که از ضرر زیان مالیات بکیرند ولی طیب نیا این کاررا کرد بنک وموسسات چه دولتی چه غیر دو لتی را ورشکسته کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج