adexo3
۵۷۷۳۵
۱۳ نظر
۵۰۱۲
۱۳ نظر
۵۰۱۲
پ

این یک حاج خانم ایرانی نیست +عکس

چند روزی است که خبری دروغ درباره یکی از حجاج ایرانی، در فضای مجازی و افکار عمومی عربستان سعودی منتشر شده که هر روز در میان مردم این کشور دست به دست می‌چرخد و از طریق تلفن همراه هم به صورت پیامک و یا با استفاده از دیگر نرم افزارها،‌ رد و بدل می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: چند روزی است که خبری دروغ درباره یکی از حجاج ایرانی، در فضای مجازی و افکار عمومی عربستان سعودی منتشر شده که هر روز در میان مردم این کشور دست به دست می‌چرخد و از طریق تلفن همراه هم به صورت پیامک و یا با استفاده از دیگر نرم افزارها،‌ رد و بدل می‌شود.

شیعه‌آنلاین با ذکر این مقدمه ادامه داد: بر اساس این خبر ساختگی گفته می‌شود چند روز پیش یکی از حجاج ایرانی بازداشت شد و اعتراف کرد که با پوشش و لباس‌های زنانه، در مسجد النبی (ص) می‌چرخیده و نوعی شیرینی تاریخ مصرف گذشته و ترشیده را در میان حجاج و نمازگزاران توزیع می‌کرده تا آنان را مسموم کند.

در پی انتشار گسترده این خبر و پیامد منفی آن برای جمهوری اسلامی ایران و حجاج ایرانی در عربستان، سرهنگ "فهد الغنام" سخنگوی فرمانده پلیس مدینه منوره ضمن تکذیب این خبر، حقیقت آن را فاش کرد.

این یک حاج خانم ایرانی نیست +عکس

وی در این‌باره گفت:‌ نیروهای ما چند روز پیش جوانی را بازداشت کردند که با پوشش و لباس‌های زنانه در بخش زنانه مسجد النبی (ص) به جیب‌بری و دزدی از حجاج و نمازگزاران می‌پرداخت.

سرهنگ "فهد الغنام" در ادامه افزود: او به هیچ‌وجه ایرانی نیست بلکه تاکید می‌کنم که جوانی است از یکی از کشورهای عربی. او به طور قاچاقی وارد خاک عربستان شده و هیچ‌گونه مدارک اقامت ندارد.

سخنگوی فرمانده پلیس مدینه منوره همچنین گفت: تحقیقات و بازجویی از این جوان عرب ادامه دارد و پس از پایان این مساله، پرونده او را به دادگاه ارسال خواهیم کرد تا محاکمه و مجازات شود.

سرهنگ "فهد الغنام" در پایان تاکید کرد: بهتر است شهروندان گرامی بلافاصله بعد از دریافت اخبار از طریق اینترنت و یا تلفن همراه خود، فورا به آن اطمینان نکنند و بر همین اساس در انتشار بیشتر آن مشارکت نداشته باشند بلکه باید ابتدا از صحت و سقم چنین اخباری اطلاع یابند زیرا این کار می‌تواند پیامدهای منفی حتی در سطح منطقه و بین‌الملل داشته باشد. مردم بهتر است اخبار را فقط از طریق رسانه‌های موثق دریافت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خردادي

      خجالت آوره . حداقل اين كارهاي شيطاني رو در جاهايي مثل خانه خدا و مسجد النبي و ديگر اماكن مذهبي انجام ندين كه لعن ونفرين مردم رو به جون بخريد .

    • سپهر

      حالا هی ملت فهیم ما برن پوولشون رو بریزن توو جیب همین عربا که همش دنبال فرصت برای ضربه زدن به ایران و ایرانین

      پاسخ ها

      • مرجان

        مکه توی شیرخوارگاه هاست که بودجه ندارن و رنگ روی همه بچه ها زرد است تو زندانهاست ترا خدا یک مدت حج نرین پولش رو صرف امور خیریه کنین هزار تا مثبت به نظرت

      • maryam

        کاملا با مرجان و سپهر موافقم.یه همسایه داریم 5 بار رفته حج بارششمم داره میره.در صورتیکه 2 یا 3 خونه اونورتر مرد یه خونه واسه ورشکستگی و بدهی یکساله زندانه!!!!
        عزیزان چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است....

    • بدون نام

      مرگ بر وهابي

    • بدون نام

      اگه ایرانی هم بود تعجبی نداشت.

      پاسخ ها

      • علی

        حرف دهنتو بفهم

    • کریم

      راست گفتی.گلی به گوشه جمالت

    • مریم سراوانی

      این خبر و پیامد منفی آن برای جمهوری اسلامی ایران و حجاج ایرانی در عربستان

    • حدیث

      نچ نچ نچ ....

    • امير

      بيشترين زاير و بيشترين پول از ايران راهي عربستان ميشود درحاليكه بدترين برخورد و بي احترامي ها به ايرانيان مي شود.بابا نريد خب اينقدر خدا همه جا هست.

    • ارمیسا

      تاسف باره.....

    • بدون نام

      نميدونم چرا بعضى ها دوست دارن هميشه تو سر ايران و ايرانى بزنن كاربر جان يكم درمورد هموطنتتتتتتتتت مودبانه تر نظر بده مثلاً چى روميخواى ثابت كنى وقتى تو درباره بخواى اينجور نظر بدى از خارجى ها چه توقعى ميشه داشت،اگه حتى اين عرب هاى كثيف اين انگ رو به يك إيراني ميزدن من به شخصه هيچ وقت اينو قبول نميكردم به هيچ عنوان نميدونم شماها چجور آدمهاى هستين!!!!!! آيا فكر نميكنى با توهينى كه كردى يعنى به خودت توهين شد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج