اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۴۳۰۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کرامتی و حاتمی جلوی دوربین «محکومین» رفتند

مجموعه تلویزیونی «محکومین» امروز دوشنبه ۹ مردادماه در لوکیشن جدیدی در خیابان اشرفی اصفهانی به کار خود ادامه می دهد و مسعود کرامتی و محمد حاتمی جلوی دوربین این مجموعه رفتند.

خبرگزاری مهر: مجموعه تلویزیونی «محکومین» امروز دوشنبه ۹ مردادماه در لوکیشن جدیدی در خیابان اشرفی اصفهانی به کار خود ادامه می دهد و مسعود کرامتی و محمد حاتمی جلوی دوربین این مجموعه رفتند.

موضوع سریال اپیزودیک «محکومین» که روز سوم مردادماه در خیابان شریعتی تهران کلید خورد، مجازات های جایگزین است. در هر اپیزود از این مجموعه، پرونده ای برای یک شخصیت باز می شود و در طول سریال به سرانجام خواهد رسید.
کرامتی و حاتمی جلوی دوربین «محکومین» رفتند

لیلا زارع به عنوان مددکار اجتماعی، در این سریال ایفاگر کاراکتر اصلی داستان است. به گفته بهروز مفید تهیه کننده این سریال، به دلیل اپیزودیک بودن این مجموعه، در طول فیلمبرداری جابه جایی های زیادی در لوکیشن ها رخ می دهد و شمار لوکیشن ها نیز متعدد است.

امروز ششمین روز از شروع فیلمبرداری این سریال پشت سر گذاشته می شود و گروه تولید در چهارمین لوکیشن این مجموعه که منزلی واقع در خیابان اشرفی اصفهانی است مستقر شده اند.

بهروز مفید گفت: مسعود کرامتی و محمد حاتمی برای ضبط سکانس هایی از قسمت چهارم این مجموعه امروز مقابل دوربین محمدرضا سکوت رفتند. در سریال «محکومین» سعی شده است این موضوع عنوان شود که در قبال جرم و تخلفات غیر عمد، به جای مجازات زندان، محکوم در فضایی دیگر محکومیت خود را سپری کند.

مجموعه تلویزیونی «محکومین» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه کنندگی بهروز مفید کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج