adexo3
۵۷۲۱۸۳
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

قول سیف برای حل مشکل سپرده‌ گذاران «کاسپین»

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: چنانچه رئیس کل بانک مرکزی در مورد حل دوماهه مشکل سپرده گذاران مؤسسات مالی بدقولی کند تحقیق و تفحص از بانک مرکزی به جریان می‌افتد.

خبرگزاری فارس: محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی قول داده تا ظرف یک تا دو ماه آینده مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی همچون آرمان و کاسپین مرتفع شود.

وی افزود: چنانچه سیف در این رابطه بدقولی کند و مشکلات سپرده گذاران این مؤسسات تا یکی دوماه آینده مرتفع نشود تحقیق و تفحص از بانک مرکزی به جریان می‌افتد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهارداشت: پیش از این تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در مجلس کلید خورد که با توجه به قول‌ها و وعده‌های رئیس کل بانک مرکزی برای حل مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات مالی، تحقیق و تفحص موقتاً متوقف شد تا نتیجه کار مشخص شود.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: ظرف چند روز گذشته طرحی برای حل مشکل سپرده‌گذاران از سوی رئیس کل بانک مرکزی ارائه شده و سیف گزارشی را در مورد اقدامات انجام شده ارائه کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد از٢٤ماه لطفا به حال سپرده گذاران ثامن الحجج عليه السلام نيز رسيدگى بفرماييد. أصلا حال مساعدى ندارند و بلاتكليف مانده اند.

    • بدون نام

      سیف یک مدیر بی کفایت است و باید از بانک مرکزی بیرونش کنند

    • ح ف

      تزویر دو رو دارد همین که مقاومت شمارا بشکند گردن شما را میشکند شما مجوز میدید برای مردم مشکل بوجود میارید پول مردم بدید نه قول الکی افضل توس که بعد کاسپین ومشکلات وجود داشت چرا وچراهای بی پایان

    • بدون نام

      توراخدا توفکر این فقیر فقرا هم باشید بابوجودامدن مشکلات موسسه ات به اون خدای که شما می برستید ابروی وحیثیت خیلی ها.به خطرافتاده ولی هیچ کس به فکر ما بدبخت ها نیست چون خودشون بهترین زندگی رامی کنند

    • مجید

      پس چرا اغلب شعب ۸۰ گانه پول ندارند که به سپرده گذاران کاسپین بدهند؟ چرا نمی توانید مشکل را مدیریت کنید؟

    • بدون نام

      اقا دروغ میگه این ادم خیلی دروغگو هستش...الان برای کاسپینی ها 10تا15 درصد از سپرده رو کم میکنه سودهایی که گرفتیم رو هم نمیده بعد میگه برین تا پول بدستمون رسید بهتون واریز میکنیم

    • مال باخته

      ارمان چی شد متاسفم

    • بدون نام

      پولهای مردم رابرداشتید والان سود همان پولها راداریدبه عنوان وام ازدواج تقسیم می کنید دربدبخت ترین کشورهای دنیا هم بانکها بامردم خود اینطور برخورد نمی کنند مردم که از شما خیری ندیده اند پول خودشان است انراپس بدهید آیا این غنیمت گرفتن از مردم نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج