adexo3
۵۷۱۶۷۸
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

سه تعاونی غیر مجاز تعیین تکلیف می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: غیر از تعاونی‌های منحله ادغامی در کاسپین، سه تعاونی دیگر هم داریم که غیرمجاز هستند که بزودی خبر تعیین تکلیف آنها را هم اعلام می‌کنیم که با این وجود دیگر هیچ موسسه غیرمجازی نخواهیم داشت.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: غیر از تعاونی‌های منحله ادغامی در کاسپین، سه تعاونی دیگر هم داریم که غیرمجاز هستند که بزودی خبر تعیین تکلیف آنها را هم اعلام می‌کنیم که با این وجود دیگر هیچ موسسه غیرمجازی نخواهیم داشت.

ولی الله سیف در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ما در مورد سپرده گذاران تعاونی های ادغامی در موسسه کاسپین تا صد میلیون تومان را تعیین تکلیف کرده‌ایم و خوشبختانه الان شرایط مناسب است و مبالغ بالاتر را هم تعیین تکلیف خواهیم کرد و این کار حتماً انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوزستان بهبهان

      آخه کی این بزودی کی فرا میرسد خون مردم را کرده اید توشیشه مگر مااشتباه کردیم که به بانکها اعتماد کردیم چراچندنفر ایجور بااعتماد مردم نسبت نظام بانکی بازی میکنند چرا پول مردم رابرداشته اید وپس نمی دهید مگر این ملت چه گناهی کرده اند که گرفتار یکی مثل سیف شده اندامیدواریم این وعده خیلی زود عملی شود

      پاسخ ها

      • رضا

        باسلام خدمت دوست گرام عرض شود این مقصراقای سیف نیست که مامنت سرش بزاریم بلکه ایشون دارن درحقیقت گنده کاریهای صندوقهاکه بی حساب وکتاب فعالیت میکردن رو درست میکنه وتازه شانس گرفته که ایشون زودتربه فکرشده ولاکن معلوم نبودچه سرنوشتی پیدامیکرد میراثی ماندگاربودازگذشته

    • ابراهیم

      جناب آقاي سیف، مردم از مسئله بیکاری در جامعه رنج میبرند، و پاداش سی سال کارکردشان را در موسسه ثامن الایمه گذاشتند تا بتوانند امرار معاش نمایند،موسسه ثامن هم دور دستش افتاده، وپرداختهای ناچیزی که انجام میده گزینشی عمل مینماید، شما اگر روزنامه پرداختی شعبه را برسی فرما
      یید، پولهای بالا را به افراد خاصی میدن، استدعا دارد یک نام خوبی را در تعیین تکلیف این موسسه ده بجای بگذارید، و مردم رو بلاتکلیف نگذارید، سپرده گذاران خسته و حالت روحی روانی پیدا کرده اند، لطفاً مردم رو خوشحال کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام آقای سیف من مدت 40 یک مبلقی ناچیز. پسنداز. کردم حقوق باز نشستگی 1 ملیون میگیرم آیا. میشود با این زندگی کرد حالا ثامن هم پول مارا نمی دهد میگو ید. بانک مرکزی مقصر است. شمارا بخدا این مثله ثامن را حل کنید. مردم روانی شدن این چه زندگی برای مردم درست کردید. علی هستم

    • بدون نام

      تکلیف بانک ثامن چه میشده ما زندگی دار و ندارن در ثامن است ترا خدا ی فکری کنین دختر و پسر دانشجو داریم

    • بدون نام

      ثامن چی میشود مردم تاکی جلو ثامن ایستاد

    • علی

      آقای سیف خواهشا پول مردم رو از موسسه آرمان زودتر ساماندهی کنید
      بخدا مردم مشکل دارند
      یکی عمل جراحی
      یکی دانشجو
      و...هزاران مشکل دیگه

    • رضا

      متاسفانه بانک مرکزی در مورد موسسه ثامن و مشکل پیش آمده با تعلل و سهل انگاری که انجام میدن باعث بروز مشکلات اساسی و عدیده برای سپرده گزاران در این موسسه شده است بطوریکه موسسه ثامن با توسل به اسم بانک مرکزی و اینکه بانک مرکزی اجازه پرداخت پولهای مردم رو نمیده در بازگرداندن سپرده های مردم مانع ایجاد کرده و مردم بیچاره بدون هیچ فریادرسی نظاره گر فروپاشی زندگی خانوادگی خودشون هستن.
      این بدور از انصاف هستش که پول مردم رو بگیرن و با پول مردم برای خودشون زندگی اشرافی درست کنند و ملتی که سرمایه یک عمر زندگی خودشون رو تو ثامن سپرده گزاری کردن رو نتونن پس بگیرن.
      نه اصل پول رو میدن و نه سود ماهیانه پول رو.این کار رو هم دارن به اسم بانک مرکزی و اینکه بانک مرکزی جلوی پرداختهای ثامن رو گرفته انجام میدن.
      جناب سیف اگر قرار هستش کاری انجام بدید لطفا زودتر و اگر قرار هستش پول مردم رو از دست مردم در بیارید باز هم زودتر.
      مردم از دست این بلاتکلیفی که ایجاد کردید به ستوه آمده اند.
      زندگی ها داره متلاشی میشه.کار به طلاق و خودکشی داره میکشه.از خدا بترسید و تکلیف مردم رو روشن کنید.
      از طرف جمع کثیری از سپرده گزاران موسسه اعتباری ثامن.

    • بدون نام

      یه عده سپرده های بالای خود را در این مدت چهل روزه خارج کرده اند. پس از اعلام ورشکستگی سپرده گزاران خرد بی رانت بدبخت می شوند. ثامن دارد وقت می خرد تا سپرده رانت خواران را تمام و کمال پرداخت کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج