adexo3
۵۶۳۳۱
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

تورم این دولت از دولت‌ های قبل کمتر است

در حال حاضر تورم کشور ۳۰.۵ درصد است و این در حالی است که قانون هدفمندی اجرا شده و تحریم‌ها شدت یافته اما در دولت‌های گذشته تورم ۴۹ درصدی هم داشته‌ایم.

خبرگزاری فارس: محمدرضا رحیمی امروز در مراسم روز ملی اصناف اظهار داشت: در مجلس دوم و سوم هر کسی که از اصناف حمایت می‌کرد، یا حرف می‌زد، می‌گفتند اسلام آمریکایی است.

وی افزود: دکتر محمود احمدی‌نژاد در دولت‌های نهم و دهم همه راههای بسته و نیمه بسته را باز کرد و قبول داریم که برخی کارها انجام نشد، اما این غیرطبیعی نبود.

معاون اول رئیس جمهور گفت: اجرای هدفمندی یارانه‌ها به تحریم‌ها برخورد کرد، تحریم‌هایی که به زعم تحریم‌کنندگان بسیار سخت، درد‌آور و نفس‌گیر بود.

وی افزود: اگر چه به برخی تعهدات برای اصناف نتوانستیم عمل کنیم، اما با همان پیمانی که با بازار داشته‌ایم، در کنار بازار هستیم و در مقابل با تحریم‌ها به این راه ادامه می‌دهیم.

رحیمی افزود: جامعه اصناف بیش از ۷ میلیون شغل ایجاد کرده است که قابل تقدیر است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: بخش عمده‌ای از هزینه انقلابیون و دفاع مقدس را اصناف پرداخت کرده‌اند و امروز در شکوفایی و توسعه کشور نقش به سزایی دارند.

وی با اشاره به اصلاحیه قانون نظام صنفی اظهار داشت: لازم است تا جلسه‌ای بین آقای لاریجانی و آقای نوده فراهانی برگزار شود تا آقای فراهانی توضیحات لازم در تصویب این قانون را به رئیس مجلس ارائه کند.

رحیمی گفت: از وزیر کشور می‌خواهم تا مشکل آژانس‌های کرایه را حل کند و در خصوص سهمیه حج نامه‌ای به مسئول مستقیمش زده‌ام و در حال پیگیری است.

معاون اول رئیس جمهور افزود: هدف از پرداخت یارانه نقدی این بود که تورم ۱۵، ۱۶ درصدی اجرای قانون را جبران کنیم و دوم اینکه هزینه امنیتی اجرای قانون را پرداخت کرده باشیم.

وی افزود: یکی از راههای برنامه‌ریزی شده برای پرداخت یارانه کمیته امداد بود و قرار شده بود تا مبلغ یارانه به صورت تضمین در بانک بماند تا مردم وام اشتغال بگیرد که این اتفاق در دیوان‌دره و بیجار افتاد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: در اولین سال هدفمندی صادرات از ۵۰ میلیارد دلار گذشت و ما برای سال دوم ۷۰ میلیارد دلار برنامه‌ریزی کرده بودیم که تحریم‌ها تشدید شد و اجرای قانون به دلایل بین‌المللی و داخلی متوقف شد.

وی افزود: در حال حاضر تورم کشور ۳۰.۵ درصد است و این در حالی است که قانون هدفمندی اجرا شده و تحریم‌ها شدت یافته اما در دولت‌های گذشته تورم ۴۹ درصدی هم داشته‌ایم.

رحیمی گفت: در سال ۸۸ انتخابات بسیار باشکوهی برگزار شد و مشارکت مردم بیشتر از امسال بود و حتی تعداد رأی نفر اول با نفر دوم فاصله بسیار زیاد و رقم نجومی بود، اما آن انتخابات را بیگانگان به کام مردم تلخ کردند والا انتخابات سال ۸۸ هم تاریخی بود، هم به لحاظ مشارکت و هم به لحاظ آرای فرد اول به طوری که با فاصله بین نفر اول و نفر دوم با آن تعداد آرا یک نفر می‌تواند رئیس جمهور شود.

معاون اول رئیس جمهور در پایان پیروزی حماسه‌ساز دکتر روحانی را تبریک گفت و گفت: این در واقع پیروزی ملت ایران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saeed

      رو که رو نیست................

    • بدون نام

      حتما راست میگه!!!!!!!!!!!

    • amin

      به خدا انصاف خوب چیزیه
      قسم میخورم ننه جونم وبابا جونم و عمه جونم وخاله جونم هم تا هفت نسل قبلشان هم فهمیدند تورم این دوره همه را خانه خراب کرد
      رو را برم

    • بدون نام

      توهم فانتزی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج