adexo3
۵۶۲۶۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تفکیک وزارتخانه‌ ها، تعامل را از بین می‌برد

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت:«زمانی که این دو وزارتخانه صنعت و معدن از تجارت جدا شوند، مجددا انرژی زیادی باید صرف تعاملات این دو وزارتخانه شود.»

خبرآنلاین: عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت:«زمانی که این دو وزارتخانه صنعت و معدن از تجارت جدا شوند، مجددا انرژی زیادی باید صرف تعاملات این دو وزارتخانه شود.»

محمدرضا نجفی منش، رییس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تهران اظهارداشت:«بهتر است وزارت صنعت از تجارت جدا نشود،به این دلیل که این کار به مرور به تولید و تجارت در اقتصاد کشور صدمه می زند.»

وی ادامه داد:« در تمام دنیا این دو بخش مهم از اقتصاد یعنی صنعت و تجارت در یک وزارتخانه قرار دارند و مدیریت واحدی دارند. هرچند قرار گرفتن این دو در کنار هم در سالهای گذشته موجب بی توجهی به بخش تجارت شد،اما این مشکلات قابل رفع است و به مرور می‌توان آنها را حل کرد.»

نجفی منش افزود:« این در حالی است که اگر مجددا تفکیک صورت بگیرد،انرژی زیادی باید صرف تعامل و هماهنگی بین بخش های سیاست گذاری این دو وزارتخانه صورت بگیرد و این امر به نفع کشور نیست. اگر همان برنامه اولیه را پیش گرفته بودیم با وضعیت کنونی رو به رو نمی شدیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج