جامعه باید بداند که محتوای سند ۲۰۳۰ چیست
یک کارشناس آموزش و پرورش با اشاره به این که سند ۲۰۳۰ با استقلال ملی ایران در تضاد است، گفت: جامعه باید بداند که محتوای اصلی این سند چیست.
خبرگزاری تسنیم: حجةالاسلام علی ذوعلم در نشست بررسی و تحویل سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ که در مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ در سال ۹۴ به تأیید کشورهای عضو رسید و بررسی محتوا و رویکرد آن نشان میدهد نظام سلطه برای استمرار و تثبیت نفوذ همه جانبه خود در کشورهای جهان و مداخله در سیاستگذاری آنها برای توسعه رویکرد جدیدی را در پیش گرفته است.
وی افزود: ترجمه فارسی سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ حدود ۶۷ صفحه است، که ۱۷ هدف اصلی دارد و راهکارهایی مطرح کرده تا جامعه جهانی آنها را عملیاتی کند.
این کارشناس آموزش و پرورش گفت: دگرگون ساختن جهان ما شعار سند ۲۰۳۰ است و راهبرد جدیدی را برای مداخله نرم با ارائه شعارهای زیبا طراحی کرده است؛ در بحث سند ۲۰۳۰ شاهد هشدارهای صریح و مکرر رهبر معظم انقلاب در رابطه با مغایرت آشکار آن با استقلال ملی ایران هستیم، اما این مسئله از سوی مسئولان مورد غفلت قرار گرفته است.
حجةالاسلام ذوعلم تاکید کرد: از صاحبنظران و کارشناسان در این حوزه و مشارکت جدی آنها برای تبیین سند آموزش ۲۰۳۰ استقبال میکنیم و این که جامعه باید بداند در درون این سند چیست و این موضوع نیاز به تامل بسیار دارد.
وی افزود: ترجمه فارسی سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ حدود ۶۷ صفحه است، که ۱۷ هدف اصلی دارد و راهکارهایی مطرح کرده تا جامعه جهانی آنها را عملیاتی کند.
این کارشناس آموزش و پرورش گفت: دگرگون ساختن جهان ما شعار سند ۲۰۳۰ است و راهبرد جدیدی را برای مداخله نرم با ارائه شعارهای زیبا طراحی کرده است؛ در بحث سند ۲۰۳۰ شاهد هشدارهای صریح و مکرر رهبر معظم انقلاب در رابطه با مغایرت آشکار آن با استقلال ملی ایران هستیم، اما این مسئله از سوی مسئولان مورد غفلت قرار گرفته است.
حجةالاسلام ذوعلم تاکید کرد: از صاحبنظران و کارشناسان در این حوزه و مشارکت جدی آنها برای تبیین سند آموزش ۲۰۳۰ استقبال میکنیم و این که جامعه باید بداند در درون این سند چیست و این موضوع نیاز به تامل بسیار دارد.
پ
ارسال نظر