adexo3
۵۶۱۰۴۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جامعه باید بداند که محتوای سند ۲۰۳۰ چیست

یک کارشناس آموزش و پرورش با اشاره به این که سند ۲۰۳۰ با استقلال ملی ایران در تضاد است، گفت: جامعه باید بداند که محتوای اصلی این سند چیست.

خبرگزاری تسنیم: حجةالاسلام علی ذوعلم در نشست بررسی و تحویل سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ که در مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ در سال ۹۴ به تأیید کشور‌های عضو رسید و بررسی محتوا و رویکرد آن نشان می‌دهد نظام سلطه برای استمرار و تثبیت نفوذ همه جانبه خود در کشورهای جهان و مداخله در سیاستگذاری آنها برای توسعه رویکرد جدیدی را در پیش گرفته است.

وی افزود: ترجمه فارسی سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ حدود ۶۷ صفحه است، که ۱۷ هدف اصلی دارد و راهکارهایی مطرح کرده تا جامعه جهانی آنها را عملیاتی کند.

این کارشناس آموزش و پرورش گفت: دگرگون ساختن جهان ما شعار سند ۲۰۳۰ است و راهبرد جدیدی را برای مداخله نرم با ارائه شعارهای زیبا طراحی کرده است؛ در بحث سند ۲۰۳۰ شاهد هشدارهای صریح و مکرر رهبر معظم انقلاب در رابطه با مغایرت آشکار آن با استقلال ملی ایران هستیم، اما این مسئله از سوی مسئولان مورد غفلت قرار گرفته است.

حجةالاسلام ذوعلم تاکید کرد: از صاحب‌نظران و کارشناسان در این حوزه و مشارکت جدی آنها برای تبیین سند آموزش ۲۰۳۰ استقبال می‌کنیم و این که جامعه باید بداند در درون این سند چیست و این موضوع نیاز به تامل بسیار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج