اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۰۰۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وام ودیعه مسکن ۵ میلیون تومان می شود

مجید کیان پور با بیان اینکه براساس تصمیم نمایندگان ویژه رئیس جمهور سقف تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن به ۵۰ میلیون ریال افزایش می یابد، گفت: تسهیلات نوسازی تا پایان سال ۹۱، ۱۷۱ هزار و ۴۲۲ واحد مسکونی تخصیص یافت که از این میزان بالغ بر ۷۲ هزار واحد مسکونی موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

خبرگزاری مهر: مجید کیان پور با بیان اینکه براساس تصمیم نمایندگان ویژه رئیس جمهور سقف تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن به ۵۰ میلیون ریال افزایش می یابد، گفت: تسهیلات نوسازی تا پایان سال ۹۱، ۱۷۱ هزار و ۴۲۲ واحد مسکونی تخصیص یافت که از این میزان بالغ بر ۷۲ هزار واحد مسکونی موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

وی در خصوص چگونگی اعطای تسهیلات به بافت های فرسوده اظهار داشت: براساس بخشنامه ای که به بانک مرکزی ارایه شده این بانک موظف است که ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات به واحدها در بافت های فرسوده اعطا کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تسهیلات جدید برای احیای بافت فرسوده شهری و از سوی بانک های عامل ملی، ملت، تجارت، رفاه، صادرات و سپه پرداخت می شود ضمن آنکه نرخ سود دوران مشارکت این تسهیلات ۲۰ درصد و نرخ سود دوران اقساطی آن ۱۵ درصد تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به اینکه تسهیلات هر واحد ۳۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است، گفت: این تسهیلات به واحدهایی با حداقل ۸۰ مترمربع زیربنای ناخالص تعلق می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج