adexo3
۵۲۷۳۰۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کره شمالی، یک آمریکایی دیگر را بازداشت کرد

در کمتر از ۱۰ روز کره شمالی اعلام کرد که یک شهروند آمریکایی دیگر را به جرم فعالیت های خصمانه علیه دولت پیونگ یانگ در این کشور بازداشت کرده است.

خبرگزاری ایرنا: در کمتر از ۱۰ روز کره شمالی اعلام کرد که یک شهروند آمریکایی دیگر را به جرم فعالیت های خصمانه علیه دولت پیونگ یانگ در این کشور بازداشت کرده است.

این خبر که دقایقی پیش مخابره شده است نشان می دهد که کره شمالی این فرد را ظاهرا دیروز شنبه دستگیر و روانه بازداشتگاه کرده است.

خبرگزاری کره شمالی امروز یکشنبه گزارش کرد که فردی به نام «کیم هاک سونگ» را که در دانشگاه علوم و فنون پیونگ یانگ کار می کرده دستگیر کرده است.

چنانچه این خبر صحت داشته باشد این چهارمین شهروند آمریکایی است که با بالا گرفتن تنش ها میان دو کشور از سوی کره شمالی بازداشت می شود.

خبرگزاری کره شمالی در گزارش خود آورده که تحقیقاتی در باره این فرد صورت گرفته است که نشان می دهد علیه پیونگ یانگ فعالیت های خصمانه صورت داده است.

«کیم سانگ دوک» دیگر شهروند آمریکایی که چند روز پیش دستگیر شد در همین دانشگاه کار می کرد و زمانی که در فرودگاه پیونگ یانگ بود ماموران او را بازداشت کردند و ظاهرا این دو نفر با یکدیگر همکار بوده اند.

دانشگاه علوم و فنون کره شمالی را گروهی از مسیحیان در سال ۲۰۱۰ میلادی راه اندازی کردند و فرزندان نخبگان در آن تحصیل می کنند.

تلاش برخی از رسانه های گروهی و خبرنگاران برای ارتباط با دانشگاه علوم و فنون کره شمالی در باره این موضوع به نتیجه نرسیده است.

«اوتو وارمبایر» ۲۲ ساله و دانشجو و همچنین «کیم دوک چولم ۶۲ ساله مبلغ آمریکایی دو شهروند دیگر این کشور هستند که پیشتر توسط کره شمالی بازداشت شده اند.

این دانشجو از سال قبل به دلیل فعالیت های تبلیغی علیه کره شمالی و مبلغ آمریکایی به دلیل اقداماتی در راستای براندازی حکومت به ترتیب به ۱۵ و ۱۰ سال زندان و اردوگاه کار اجباری محکوم شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود به "اون".مرگ بر آل سعود نوکر بی چون و چرای آمریکا و اسراییل.درود بر مقاومت .هر جا که باشد خواه فلسطین باشد خواه کره شمالی خواه سوریه و عراق.آل سعود اگر جرات دارد در حمایت از اعراب فلسطین ،سخنی تلخ به مذاق نتانیاهو بگوید.قدرت که خرید 80میلیارد دلار سلاح از آمریکا نیست،قدرت یعنی استقلال و نترسیدن است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج