adexo3
۵۲۴۲۰۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

داستان احمدرضا احمدی به انیمیشن تبدیل می‌شود

انیمیشن «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرحله پیش‌تولید قرار گرفته است.

وب سایت آی سینما: انیمیشن «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرحله پیش‌تولید قرار گرفته است. این انیمیشن هشت دقیقه‌ای بر اساس کتابی از احمدرضا احمدی با همین عنوان ساخته می‌شود و کارگردانی آن را صادق جوادی بر عهده دارد. جوادی پیش از این نیز انیمیشن‌هایی را به تهیه‌کنندگی کانون تولید کرده است.
داستان احمدرضا احمدی به انیمیشن تبدیل می‌شود

روابط عمومی کانون، کتاب «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» نوشته احمدرضا احمدی شاعر و نویسنده برجسته که آثار بسیاری را با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر کرده، به زودی تبدیل به یک اثر انیمیشن خواهد شد.

کارگردانی این اثر را صادق جوادی به عهده خواهد داشت. به گفته او، این انیمیشن هشت دقیقه‌ای با تکنیک دو بعدی (paper) و با ابزار نقاشی دیجیتال و به صورت آب‌رنگ به مرحله تولید خواهد رسید.

جوادی با اشاره به این‌که احمدرضا احمدی لحنی شاعرانه و لطیف در آثارش دارد، درباره روند تولید این انیمیشن این‌طور توضیح داده است: «مهم‌ترین بخش کار که فضاسازی و شاکله آن است، شکل گرفته و چندین مرحله اصلاح و بازنویسی شده است.»

این انیمیشن، داستان عاشقانه‌ای درباره کبوتری سرگردان را روایت می‌کند که در بوران بادهای پاییزی جفت خود را گم کرده و در جستجوی اوست. از هر چه و هر که سر راهش می‌بیند سراغ او را می‌گیرد اما انگار همه از جفت خود جدا شده و سرگردانند.

کبوتر با عبور از پاییز در نسیم بهار جفت خود را پیدا می‌کند و به دنبال او می‌رود و در مسیر خود همه سرگشته‌ها را می‌بیند که گم شده خود را یافته‌اند.

تهیه‌کنندگی این اثر را اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر عهده دارد. جوادی پیش از این نیز فیلم‌های «کچل کفترباز» و «رویاها در یک روز» را به تهیه‌کنندگی کانون ساخته است.

کتاب مصور«بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» داستانی تخیلی با زبانی ساده و روان دارد و برای گروه‌های سنی (ج) و (د) در ۵۸ صفحه منتشر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج