adexo3
۵۰۸۹۱
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

مشمولان متاهل از سربازی معاف می‌شوند؟

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح تسهیلات در نظر گرفته شده برای مشمولان متاهل را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح تسهیلات در نظر گرفته شده برای مشمولان متاهل را تشریح کرد.

سردار موسی کمالی در واکنش به اظهارنظر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون «معافیت مشمولان متاهل از انجام خدمت سربازی»، گفت: این موضوع جزو سیاست‌های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است و این شورا سیاست‌هایی را در رابطه با تاهل و تسهیل ازدواج جوانان پیش‌بینی و ابلاغ کرده است.

وی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای مشمولان متاهل در ستاد کل نیروهای مسلح، اظهارکرد: در حال حاضر حتی‌الامکان مشمولان متاهل در محل سکونت یا همسرشان به خدمت گرفته می‌شوند.

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح ادامه‌داد: در بحث حقوق سربازان نیز ۲۸ هزار تومان به عنوان حق همسر به آنان پرداخت می‌شود.

کمالی همچنین با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده پیرامون مرخصی سربازان متاهل نیز گفت: این افراد ۱۰ روز بیشتر از سایر سربازان در سال حق مرخصی دارند.

وی درباره امکان معافیت مشمولان متاهل از انجام خدمت سربازی نیز به ایسنا گفت: نسبت به این موضوع بی‌میل نیستیم، اما یکسری «اما و اگرهایی» برای آن وجود دارد و نگرانی ما از بابت این است که با این قانون ازدواج به سخره گرفته شود و شان آن کاهش یابد.

به گفته جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح، در حال حاضر برنامه‌ای برای معافیت یا کاهش خدمت سربازان متاهل وجود ندارد.

کمالی نسبت سربازان متاهل به سربازان مجرد در کشور را حدود ۱۵ درصد عنوان کرد.

سرویس انتظامی ایسنا در ۱۱ اردیبهشت ماه امسال برای طرح پرسش‌های مردم درباره «سربازی» فراخوانی صادر کرد که براساس فراوانی سوالات و محورها، به ترتیب پاسخ آنها پیگیری و منتشر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودم

      " 28 هزار تومان به عنوان حق همسر"
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • محمدرضا

      سر این قضیه تو مجلس بحث بود خیلی وقت پیش (تو رادیو شنیدم) یکی میگفت اگه این طوری باشه دانشجو ها بعد از تحصیلشون زودی ازدواج سوری راه میندازند و بعد از معافیت طلاق و به همین راحتی دورش میزنند ولی یه نفر دیگه هم گفت میشه شرط بذاریم که تا قبل از 4سال طلاق بگیرند باید برگرده سربازی و خدمتشو تموم کنه بعد همون اولیه که ازدواج سوری رو مطرح کرد گفت میتونند از کشور خارج بشند و دومی هم گفت قراره 2 سال خدمت کنند اگه با ازدواج معاف بشند باید تا2سال ممنوع الخروج باشند و بعد از 2 سال هم 1 سال شرط خروج از کشور با ذوجه رو براشون بگذاریم البته حرفاشونو تند تند میگفتند نمیشد خیلی واضح بفهمی ولی من این طور فهمیدم که 3سال نه طلاق و نه خروج از کشور که دیگه این شان ازدواج رو فک نمیکنم بیاره پایین چون تو این 3 سال هم دلبستگی پیدا میشه هم دیگه کسی بیکار نیست 3 سال ازدواج سوری داشته باشه آخرشم که رای گیری شد رای های ممتنع زیاد تر بود گفتند سر یه فرصت دیگه باید بیشتر با فرمانده های مسئول که اسمشونو یادم نیست بحث کنیم و این چیزا که بحث این موضوع اون موقع منتفی شد

      همه جلسات مجلس از رادیو زنده پخش میشه منم هر هفته یکیشو گوش میدم پیشنهاد میکنم گوش کنید جالبه.

    • شریفه

      خدا کنه عملی شه، سال دیگه همسرم درسش تموم میشه ،خیلی سخته با این شرایط زندگی که روز به روز سخت ترم میشه ،2سال از کار کردن دست بکشه ،خیلی نگرانم ،امیدوارم همون چیزی بشه که ما می خواییم.به امید روزهای خوب

    • شهرام

      بابا یه راه حل ساده بگید هرکی بچه داشته باشه این بهترین راه

    • مجتبی جفاکش

      من با همسر قرار بود بعد خدمت عروسی بگیریم حال ژدرش گیر داده من باید تا سه ماه دیگه خانم ببرم اگر بخوام برم خدمت از کارم اخراج میشم و زندگی از نظر مالی فلج میشه خدا کنه مجلس قانونش تصویب کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج