adexo3
۵۰۵۷۹۰
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

هروی:

مجارستان خواستار توسعه روابط با ایران است

معاون نظارت و هماهنگی معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به سفر هیات پارلمانی مجارستان به کشورمان گفت: مجارستان خواستار توسعه روابط با ایران است.

خبرگزاری ایسنا: معاون نظارت و هماهنگی معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به سفر هیات پارلمانی مجارستان به کشورمان گفت: مجارستان خواستار توسعه روابط با ایران است.

جواد هروی در گفت‌وگویی با اشاره به سفر معاون نخست‌وزیر و نایب رییس پارلمان مجارستان به ایران اظهار کرد: امروز ژورک شیمن معاون نخست وزیر و یانوش لاتورسای نایب رئیس پارلمان ملی مجارستان با استقبال معاون پارلمانی رئیس جمهور وارد تهران شدند در واقع این سفر به میزبانی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور انجام می شود.

وی افزود: هیات پارلمانی مجارستان دیدارهای رسمی با رییس جمهور، رییس مجلس، وزیر امور خارجه خواهند داشت، ضمن این که فردا نیز با معاون پارلمانی رییس جمهور دیدار دارند.

معاون نظارت و هماهنگی معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین اظهار کرد: هدف از این سفر تقویت و توسعه مناسبات دو جانبه تهران و بوداپست در زمینه های اقتصادی و فرهنگی است. البته دو محور نفت و امور گردشگری نیز در راستای انجام این سفر مورد توجه قرار دارد.

هروی خاطر نشان کرد: مجارستان از جمله کشورهایی است که خواستار توسعه روابط اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران است و هیات بلند پایه این کشور در سال گذشته به ریاست نخست وزیر و پنج نفر از وزرا و 100 نفر از تجار به ایران سفر داشتند که طی آن موافقت نامه هایی هم به امضاء رسید.

وی در پایان تاکید کرد: این سفر نیز به جهت تحکیم مذاکرات گذشته و در واقع مذاکره برای توافقات اقتصادی آینده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روح ک ش

      آخه مجارستان بجز اسب چه صنعت بدرد بخوری داره؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج