اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۸۲۹۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فیلم ها و داوران ایرانی در جشنواره مستند کپنهاگ

مستند «رویاهای دم صبح» ساخته مهرداد اسکویی به جشنواره بین‌المللی مستند کپنهاگ (CHP:DOX) دعوت شد و دو داور ایرانی نیز در این رویداد مهم سینمایی حضور خواهند داشت.

خبرگزاری ایسنا: مستند «رویاهای دم صبح» ساخته مهرداد اسکویی به جشنواره بین‌المللی مستند کپنهاگ (CHP:DOX) دعوت شد و دو داور ایرانی نیز در این رویداد مهم سینمایی حضور خواهند داشت.

جشنواره بین‌المللی فیم مستند کپنهاگ دانمارک (CHP:DOX) فیلم «رویاهای دم صبح» به کارگردانی مهرداد اسکویی را در بخش «هنرمندان و مولفان» این رویداد سینمایی به نمایش خواهد گذاشت.

بخش «Artists & Auteurs» (هنرمندان و مولفان) جشنواره مستند کپنهاگ ویژه اصیل‌ترین هنرمندان و فیلمسازان سینمای جهان است و امسال علاوه بر فیلم اسکویی فیلم‌هایی از مستندسازان مطرحی چون «کریستین جانسن»، «ریوند دپاردون» ، «اولریش سیدل» و «پل هامبرت» نیز در این بخش از جشنواره به روی پرده می‌روند.

همچنین مهرداد اسکویی در بخش «Nordic:Dox Award» (فیلم‌های مستند از کشورهای نوردیک چون سوئد، دانمارک، فنلاند و ..) و محمدرضا فرزاد دیگر مستندساز ایرانی نیز در بخش جدید رقابتی «Next: wave Award» این رویداد سینمایی از اعضای هیئت داوران هستند.

پیش از این نیز نام مستند «جَنبل» به کارگردانی مینا بزرگمهر و هادی کمالی مقدم به عنوان یکی از فیلم‌های بخش رقابتی «موج جدید» جشنواره بین‌المللی فیلم مستند «کپنهاگ» اعلام شده بود تا سینمای ایران با دو فیلم و دو داور حضور بسیار پررنگی در این رویداد مهم سینمایی داشته باشد.

در بخش رقابتی اصلی این رویداد سینمایی نیز ۱۱ اثر مستند از کشورهای انگلیس، نروژ، سوئیس، هلند، دانمارک، امریکا و کانادا برای کسب جایزه بهترین مستند بین‌المللی رقابت می‌کنند.

جشنواره بین‌المللی مستند کپنهاگ (CPH:DOX) از مهمترین جشنواره‌های جهانی در عرصه سینمای مستند از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ مارس (۲۶ اسفند تا ۶ فروردین ماه) در کشور دانمارک برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج