adexo3
۴۹۴۰۵۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

طرح مجلس؛ کولبری قانونی می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تهیه طرحی از سوی نمایندگان شهرهای مرزی و ارائه آن به مرکز پژوهش های مجلس گفت: کولبران ساماندهی خواهند شد و تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تهیه طرحی از سوی نمایندگان شهرهای مرزی و ارائه آن به مرکز پژوهش های مجلس گفت: کولبران ساماندهی خواهند شد و تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

شهاب نادری با اشاره به آسیب های تهدید کننده برای افرادی که در شهرهای مرزی به ناچار کالاهای سنگین و گرانقیمت را بر کول خود حمل می کنند تا از این طریق امرار معاش کنند و بعضاَ هم در روزهای اخیر به خاطر سرمای شدید جان باخته اند، گفت: در مناطق مرزی به خاطر نبود کارخانجات و مشکلات بیکاری افراد از این طریق اقدام به تامین معیشت خود و خانواده شان می کنند.

نماینده مردم پاوه به جان باختن یکی از کولبران دراثر سرما طی روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: دولت اگر این افراد را ساماندهی کرده و بیمه کند هرگز شاهد چنین بی مدیریتی نخواهیم بود.

وی جان باختن یکی از هموطنان کولبر را به خاطر تامین یک لقمه نان برای خانواده اش عنوان کرد و گفت: امروز نماینده های مرزی جمع شدند و در خصوص کولبرها و مناطق مرزی کشورتا یک قانونی را اجرا کنند که تاکنون این طرح تهیه و به مرکز پژوهش ها ارائه شده است تا از نظر کارشناسان هم استفاده شود و یک برنامه جامعی برای این قشر از جامعه نوشته شود تا در آینده نمایندگان هم آن را بررسی کنند و نظرات خود را بگویند تا در نهایت به شکل قانون درآمده واجرایی شود.

نادری در خصوص کلیات این طرح گفت: کلیات این طرح در خصوص معابر، بیمه کولبران و در خصوص ساماندهی مرزها و تعیین کردن مسیرهای مشخص برای این کار است.

نماینده مردم پاوه در خصوص جزئیات این طرح گفت: در این طرح کولبرها بیمه خواهند شد و انتقال کالا از طریق کولبران قانونی خواهد شد.

وی افزود: انتقال کالا به روش های دیگر مانند حمل با خودرو و یا سایر وسایل حمل ونقل قاچاق محسوب شده و با آن برخورد می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یه کرد

      به جای حل مسئله دارن صورت مسئله رو پاک میکنن...

    • هموطن

      نماینده محترمی که کولبری رو می خوای قانونی کنی واردات کالا بغیراز مبادی رسمی قاچاق محسوب میشه این وسط از یک عده قشر ضعیف سوئ استفاده شده وکالا به صورت کولبری قاچاق میشه که باز عوایدش به جیب قاچاقچیه وکولبر بیچاره وجه ناچیزی میگیره اگه مردید جلوی قاچاق رو بگیرید وتو مناطق مرزی کارگاهای کوچیک رو توسعه بدید این کولبران عزیز جذب تولید بشن نه اینکه برا قاچاقچیهای کردن کلفت مسیر وکانال امن ایجاد کنید

    • بدون نام

      کارگاه. و کارخونه بسازید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج