اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۱۶۷۵
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

غذاهای باقیمانده اسکار ۸۰۰ نفر را سیر می کرد

فریدا پینتو بازیگر فیلم «زاغه نشین میلیونر» با یک کمپانی لس‌آنجلسی همراه شد که از تکنولوژی استفاده می کند تا غذاهای باقی مانده را میان گرسنگان بازپخش کند و غذاهای اضافی اسکار امسال را در یک مرکز در لس آنجلس پخش کرد.

روزنامه بانی فیلم: فریدا پینتو بازیگر فیلم «زاغه نشین میلیونر» با یک کمپانی لس‌آنجلسی همراه شد که از تکنولوژی استفاده می کند تا غذاهای باقی مانده را میان گرسنگان بازپخش کند و غذاهای اضافی اسکار امسال را در یک مرکز در لس آنجلس پخش کرد.
غذاهای باقیمانده اسکار 800 نفر را سیر می کرد

به گزارش ایندپندنت، به خاطر ابتکاری به هدایت فریدا پینتو بازیگر، صدها فرد گرسنه توانستند از غذاهایی استفاده کنند که بعد از بزرگترین شب نمایش سال در صنعت سینما باقی مانده بود.

بعد از اینکه ستاره فیلم برنده هشت جایزه اسکار یعنی «زاغه نشین میلیونر» با کوپیا (Copia) که سازمانی است که از تکنولوژی استفاده می کند تا با هدر رفتن غذا مقابله کند متحد شد، حدود ۸۰۰ ساکن لس آنجلس توانستند از غذاهای باقی مانده بهره مند شوند.

این غذاها از مراسم مهمانی گاورنرز بال باقی مانده بودند که مهمانی شام رسمی بعد از مراسم اسکار است. ولفگانگ پاک، سرآشپز مشهور سلبریتی ها کسی بود که این غذاها را برای مراسم پخته بود. در این مراسم شام، حدود سه هزار بشقاب غذای لوکس از جمله سیب زمینی پخته شده طلایی با خاویار، سالمون به شکل اسکار و پاپ کورن طلایی برای مهمان‌ها سرو شد و مقدار خیلی زیادی غذا هم اضافی آمد.

به گفته وبسایت هایی که از مراسم گزارش تهیه می کنند، هر سال مقدار قابل توجهی از غذاهای مخصوص اسکار اضافه می‌آید. خانم پینتو از حساب های خود در رسانه های اجتماعی استفاده کرد تا برای «کوپیا» تبلیغ کند. این کمپانی یک مقدار پول ثابت اولیه دریافت می‌کند تا غذاهای باقی مانده را جمع آوری کند و آن ها را در مراکز خیریه نزدیک که به آن نیاز دارند، دوباره توزیع کند.

فریدا پینتو در اینستاگرام خود چند عکس را منتشر کرد که در یکی از آن‌ها خودش کنار تابلویی ایستاده بود که رویش نوشته شده بود «برای اولین بار هیچ غذایی در هفته اسکار هدر نمی‌رود». در کنار این تصویر، عکس های دیگری هم از غذاهایی گذاشت که دوباره جمع آوری شدند و در مراکز مورد نظر پخش شدند.

او نوشت: «وقتی هفته جوایز پس می دهد؛ غذایی که قرار بود هدر برود حالا با مرکز LGBT لس آنجلس به اشتراک گذاشته شده که تنها ۳٫۳ مایل از محل برگزاری مراسم اسکار در لس آنجلس فاصله دارد. هدر دادن پر زرق و برق نیست، اما غذا دادن به مردم هست!»

او همچنین به ونیتی فر گفت: «هدف ما این است که بتوانیم غذاهای باقی مانده از سراسر مهمانی ها و رخدادهای بزرگ را جمع آوری کنیم تا مطمئن شویم که هیچ کس در شهر فیلم و تلویزیون ما لس آنجلس گشنه نمی ماند.»

کوپیا غذاهای جمع آوری شده را در مرکز LGBT بازپخش کرد که درست در همان جامعه ای واقع شده که داستان فیلم «لالا لند» در آن به وقوع می پیوندد و تنها چند مایل با محل برگزاری بزرگترین جوایز هالیوود فاصله دارد.

در عکس هایی که از غذاهای بازپخش شده منتشر شد، بیف، پای مرغ و سالاد در میان چیزهای دیگر دیده می شد. خانم پینتو در اینستاگرام خود نوشت که ۸۰۰ نفر به خاطر این ابتکار غذا گرفتند.

با این حال او نخستین کسی نیست که چنین کاری در مراسم اسکار کرده تا غذای باقی مانده را دوباره در میان مردم توزیع کند. آقای پاک که به مدت ۲۳ سال گذشته سرآشپز اصلی اسکار بوده، خودش هم تا به حال در شش سال گذشته با سازمان‌های خیریه از جمله «سرآشپزها برای پایان دادن به گرسنگی» همکاری کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انسانيت و وجدان هنوز زنده است
      آفرين

    • دریای غم و بغض

      کاربر محترم 13:57 با سلام نظرتون محترم ولی فرمودین وجدان و انسانیت زنده هست؟؟؟خبر را خوب بخوانید نوشته غذای باقی مانده 800 نفر را سیر میکرده ببین چه ریخت و پاشی بوده که این همه ته مانده داشته اگه وجدان و انسانیت زنده بود در همان ابتدای کار و تدارک بینی اگر فقط ده در صد هزینه ها را به یک خیریه ای یا موسسه ای یا افرادی که نیاز مند واقعی هستند اختصاص میدادند خیلی بهتر از این و موجب خوشنودی خدا هم میشد؛ضمناچرا افرادی بیان و ته مونده و باقی مونده غذای تعدادی اشراف و پولدار و ثروتمند را بخورند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج