اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۴۸۰۸
۳۹ نظر
۵۰۵۱
۳۹ نظر
۵۰۵۱
پ

قدیری ابیانه:

حقوق رئیس بانک ملت ۵ برابر رئیس‌جمهور آمریکاست

سفیر اسبق ایران در مکزیک با اشاره به فساد بالای دولت گفت: حقوق رئیس بانک ملت ۵ برابر حقوق رئیس‌جمهور آمریکاست.

خبرگزاری فارس: محمدحسن قدیری‌ابیانه امشب در جمع دانشجویان فنی و مهندسی دانشگاه باهنر شیراز افزود: قبل از امضای برجام این قرارداد برای آقایان آفتاب تابان بود و تمام آن را دست‌آورد خود می‌دانستند اما زمانی که امضاء شد و غربی‌ها زیر آن زدند و اجرایش نکردند، روحانی ناجوانمردانه پای رهبر را پیش کشید و گفت رهبری در جریان برجام بوده است درحالی‌که رهبری از جزئیات کار اطلاع نداشتند و وی می‌خواست رهبری را خراب کند.

* روحانی به‌خاطر دروغی که به ملت ایران گفت باید مجازات شود

وی با اشاره به فسادهای بزرگ دولت تدبیر و امید اظهار داشت: روحانی بابت دروغی که به ملت ایران گفت که تحریم‌ها به‌محض امضای برجام رفع می‌شود، باید مجازات شود.

قدیری ابیانه با اشاره به فساد بالای دولت روحانی خاطرنشان کرد: دولت برای اینکه کشور را اداره کند ۷۰۰ هزار میلیارد تومان از خارج قرض گرفته که این پول به‌اندازه ۱۰ سال درآمد نفتی کشور است، یعنی از همین حالا تا ۱۰ سال پول نفت پیش‌خور شده است.

این فعال سیاسی با عنوان اینکه دولت روحانی دولتی نیست که با فساد مبارزه کند، تصریح کرد: دولت یازدهم دولت لیبرال‌ها و مرفهان است چراکه ۴ وزیر دارد که ثروتشان هزارمیلیاردی است و باید یکی از آن‌ها بپرسد که چگونه با حقوق کارمندی این‌همه ثروت به چنگ زده‌اند که متأسفانه این دولت اهل شفاف‌سازی نبوده چون به نفعش نیست.

*اگر مردم بدانند در خانه ۵۰ میلیارد تومانی زندگی می‌کند، دیگر به او رأی نخواهند داد

قدیری‌ابیانه ادامه داد: این دولت شفاف‌سازی نمی‌کند چراکه نباید مردم بدانند که حقوق ماهیانه رئیس بانک رفاه ۲۵۰ میلیون تومان بوده و رئیس بانک ملت چندین برابر این دریافت می‌کرده است به دلیل اینکه این آقایان از نزدیکان رئیس‌جمهور هستند و اگر مردم از این جریانات باخبر شوند دیگر چگونه می‌توانند حقوق چند صدمیلیونی دریافت کنند.

وی افزود: دولت قبلی نیز اشکالات بسیاری داشت اما رئیس‌جمهور دولت نهم و دهم همان اول اموال خود را اعلام کرد اما رئیس‌جمهور فعلی این کار را نمی‌کند چراکه اگر مردم بدانند که در خانه ۵۰ میلیارد تومانی زندگی می‌کند، دیگر به او رأی نخواهند داد.

قدیری ابیانه در ادامه از سه عامل فساد و اختلاس در کشور نام برد و گفت: ارز چند نرخی، وام‌های چند نرخی و یارانه‌ای بودن قیمت سوخت از عوامل اصلی فساد در کشور است؛ یعنی وقتی‌که ارز چند نرخی باشد، تصمیم می‌گیرند که به چه کسی ارز دولتی بدهند و چه کسی ندهند و در اینجا امضای طلایی آقایان برای یک عده چنان سودآور است که موجب فساد و اختلاس بسیار می‌شود.

وی افزود: وقتی ارز چند نرخی شد رشوه دهنده و رشوه گیرنده به وجود می‌آید و آن‌ها ارزها را گرفته و به‌نوعی باهم تبانی می‌کنند و وقتی در بازار آزاد آن را می‌فروشند به سودهای کلانی می‌رسند که اگر می‌خواهیم جلوی این کار گرفته شود باید ارز تک‌نرخی شده تا این فسادها نیز برچیده شود.

این فعال سیاسی ادامه داد: بانک‌ها نیز در فساد نقش دارند یعنی وقتی وام‌های چند نرخی با سودهای متفاوت می‌دهند، وام‌های کم‌بهره را میان خود و فک و فامیلشان تقسیم کرده و وام‌های با سودهای بالا را به مردم می‌دهند، درصورتی‌که ۷۰ درصد پولی که دولت به بانک‌ها می‌دهد باید به مردم در قالب وام داده شود نه‌فقط کارمندان بانک که متأسفانه اینجا نیز فساد بسیار است.

* حقوق رئیس بانک ملت ۵ برابر حقوق رئیس‌جمهور آمریکاست

قدیری ابیانه اضافه کرد: یارانه‌ای بودن قیمت سوخت نیز موجب فساد بسیاری شده است و اگر قیمت سوخت در کشور واقعی شود دیگر قاچاقی صورت نخواهد گرفت چون دیگر برای کسی صرفه‌ای ندارد.

این فعال سیاسی با اشاره مجدد به فساد بسیار در دولت و اینکه در آستانه انتخابات این فسادها بیشتر شده است، اظهار داشت: رئیس بانک رفاه دو برابر رئیس‌جمهور آمریکا حقوق می‌گیرد و جالب اینکه رئیس بانک ملت نیز که هر دو وابسته به رئیس‌جمهور هستند،۵ برابر رئیس‌جمهور آمریکا حقوق می‌گیرد و این برای دولت شرم‌آور است که مدیرانش چنین بیت‌المال را غارت می‌کنند.

وی با عنوان اینکه دولت روحانی اختلاس‌گران را ذخیره نظام می‌داند خاطرنشان کرد: روحانی به‌جای اینکه با اختلاس‌گران مبارزه کند، از آن‌ها حمایت نیز می‌کند، درصورتی‌که این‌ها مفسد فی‌الارض بوده و به کیان مملکت خسارت زده و بیجا کرده‌اند که حقوق نجومی دریافت کرده‌اند.

*به نام کارتن‌خواب‌ها و با سند ۶۰ خانه روستایی وام‌های میلیاردی گرفته‌اند

این فعال سیاسی ادامه داد: فساد در بدنه دولت به حدی است که به نام کارتن‌خواب‌ها و با سند ۶۰ خانه روستایی وام‌های میلیاردی گرفته‌اند و نام کسانی را به‌عنوان وام‌گیرنده آورده‌اند که بی‌هویت بوده و وجود واقعی ندارند و روحانی نیز به دلیل اینکه این افراد از اصلاح‌طلبان هستند نام فساد را برای آن‌ها به کار نمی‌برد و می‌گوید این‌ها وام‌های معوق است!

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه دولت روحانی یک‌ضرب به سراغ صندوق‌ها و بانک‌ها آمده است، اظهار داشت: در دولت‌های قبل نیز فساد بود اما غیرمستقیم فساد می‌کردند اما در این دولت، افراد یک‌راست به سراغ صندوق‌ها و بانک‌ها رفته‌اند مانند صندوق ذخیره فرهنگیان و پول مردم را اختلاس می‌کنند.

*خواهرزاده روحانی به دلیل رابطه با یک سایت معاند، دستگیر شده است

وی افزود: روحانی باافتخار می‌گوید که اختلاس‌گران را به دستگاه قضایی معرفی نکرده و نمی‌کنم و زمانی که رهبری به قوه قضاییه دستور پی‌گیری می‌دهند، دولت روحانی شروع به تخریب قوه قضاییه کرده و فساد را به این قوه نسبت می‌دهد که خواهرزاده روحانی که رئیس روابط عمومی دفتر وی است در این راستا به دلیل رابطه با یک سایت غیرمجاز و معاند، دستگیر شده است.

سفیر اسبق ایران در مکزیک با اشاره به اینکه فساد این دولت بعد از قرارداد کرسنت در زمان دولت اصلاحات، بی‌سابقه بوده است، اظهار داشت: یکی از مشکلات دستگاه قضایی ما این است که مجازات ما اسلامی نیست و قوه قضاییه از ترس اینکه رسانه‌های خارجی آن‌ها را متحجر بخوانند، مجازات اسلامی را برای اختلاس گران اجرا نمی‌کند که این رویه منجر به این می‌شود که فردی بارها دزدی و تجاوز کند و همچنان آزادانه فعالیت کند.

*سرکار آمدن مجدد دولت روحانی اقتصاد ایران را فرو می‌پاشد

این فعال سیاسی بر سرکار آمدن مجدد دولت روحانی را موجب فروپاشی اقتصاد ایران دانست و گفت: دولت در آستانه انتخابات با استفاده از بیت‌المال شروع به تبلیغ می‌کند برای نمونه دریکی از شهرستان‌ها کنسرو توزیع کرده و استدلال آن‌ها این است که احمدی‌نژاد به مردم سیب‌زمینی می‌داد و ما باید یک‌چیز ارزشمندتر بدهیم تا مردم به ما رأی دهند! به همین خاطر به کنسرو دادن مشغول شده‌اند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه دولت روحانی دولت کنسرو و کنسرت است، ادامه داد: آن‌قدر که لغو یک کنسرت برای روحانی اهمیت دارد، سیل و گردوخاک جنوب برایش اهمیت ندارد.

وی همچنین گفت: امروز دولت می‌گوید زمانی که می‌خواهیم یارانه بدهیم عزا می‌گیریم اما حاضر نیست یارانه ۳۰ درصد ثروتمندان را حذف کند چراکه از این می‌ترسد که با این کار، رأی آن ۳۰ درصد را از دست بدهد؛ یعنی برای نفع خود و پیروزی در انتخابات حاضر هستند هر کاری بکنند حتی اگر به مردم خسارت وارد شود.

سفیر اسبق ایران در مکزیک افزود: آیا کسی که ماشین ۲۰۰ میلیونی زیر پایش است و تعطیلات را در آنتالیا سپری می‌کند و با سگ در خانه تردد کرده و غمی ندارد باید یارانه بگیرد؟ چرا دولت یارانه آن‌ها را حذف نمی‌کند؟

قدیری‌ابیانه در بخش دیگری از سخنان خود دولت را مشوق خارجی‌ها در دخالت در کشور معرفی کرد و اظهار داشت: اینکه دولت خارجی‌ها را در انتخابات وادار به دخالت می‌کند یک فساد است و زمانی که دیدم برای ورود یک هواپیمای اجاره‌ای همدیگر را بغل کرده و جشن گرفتند و آن افتضاح را به وجود آوردند، خجالت بسیاری کشیدم که این رفتارها در خارج به زیان کشور است که این اصرار بر ورود هواپیما قبل از انتخابات تأمل‌برانگیز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط ببند

    • فروتن

      امثال قدیری ابیانه برای تخریب دولتمردان از این زیاد میکنند تمام بدبختی امروز از دست همین احمدی نژادی هست

    • مهدی رجائی

      ای خدا نابود شان بکن اونا ی که اختلاس می کند

    • علی

      بزودی منتظر تکذیب این خبرم هستیم

    • احمد

      من کاری به دولت روحانی ندارم ولی حالا که انتخابات ریاست جمهوری نزدیک شده چرا ناجوانمردانه تخریب میکنید اقای ابیانه در ان زمان که سه هزار میلیارد تومان اختلاس شد کجا بودید

    • خسین

      انتقاد خوبه و لی باید حقیقت رو گفت لابلای صحبتهاش چرت زیاد داره

    • میثم

      حالا حالاها مونده, اینا که چیزی نیست, بعدها معلوم میشه...

    • بدون نام

      خدامیدونه این اقا از کجادلش درد میکنه اگه راست میگی از خودت بگو

    • mos

      ایول

    • فضولباشی

      اقای عزیز مردم باچندسال پیش که هرچرندی رامی گفتید قبول میکردند ... اینقدردروغ ارامثال شما شنیده اندکه حرف راسن راهم دیرباورمی کنندتاچه رسدبه این چرندیات شما جداکه روی رسایی راسفیدکردی گرچه ازروحانی هم دل خوشی نداریم ولی ازامثال شما هم غیرضربه خوردن چیزی ندیدیم شماهاهمه چیزتان ریاست دنیاست ........

    • sam

      میدانیم
      ولی ظاهر برستیم

    • رضا

      همین مدیر عامل بانک ملت بخشنامه بخشودگی جرایم وامهای مردم را اجرا نمیگند ....، موقع انتخابات آنوقت مردم شریف میشوند.....

    • بدون نام

      شما که ۷۰۰ میلیارد دلار پول درآمد نفت رو ره باد دادید برای ما کافی نبود؟
      شما دولت مستضعفان و پابرهنگان ، رهرو راه رجایی رو هم دیدیم که با پول این مملکت چه کردید؟

    • بدون نام

      د اگر هم میگویید لااقل از قبل حسابش را درست انجام بدید که ابرو ریزی نشه در ضمن جمع حقوق های نجومی هم بهحق درست می گویید بیست میلیارد اعلام شد ولی بابک زنجانی به تنهایی نه هزار میلیارد از پول مردم را به یغما برد برادر در سخن گفتن خدا را در نظر بگیر روزی باید جواب ان را پس بدی

    • بدون نام

      اگه بخای بخاطردروغ کسی مجازات کنید تمام شماها از زندان سر در میارید

    • بدون نام

      دیگه عادی شده ...رهبری به دادمون برس

    • بدون نام

      به کوری شما باز رای مال روحانی اشت از اول بیشتر تا شما دق مرگ بشید

    • بدون نام

      خیه الا خیر ال عمل یا امام زمان بیا تو روبه هرکه دوست داری بیا.

    • محمد

      فقط تخریب کنید نعوذبالله امام زمان(عج) هم نشریف بیاورند نخریب هست خدایا خودت یه کاری بکن همه جا وازهمه فقط اخبتر دزدی وبخو وبخور بیت المال است

    • ali

      خب که چی؟

    • بدون نام

      کاش به یک خوبی و خدمت دولت روحانی هم اشاره می‌کرد خداوکیلی تابحال وزیری بخوبی و کارآمدی و صداقت وزیر بهداشت دکتر هاشمی دیده ایم با همینطور ظریف و...
      وکاش لااقل به یک بدی و فقط یک بدی و خیانت احمدی‌نژاد هم اشاره می‌کرد بجای کلی گویی...مگر یک شبه میتوان حقوق نجومی ایجاد کرد. اینکه از خدمات حاج محمود است...
      روزی خواهد رسید که آرزو میکنیم کاش زبان نداشتیم...

      به کجا چنین شتابان .‌‌.‌.‌. مهدی منتقم عج در راه است ...

    • بدون نام

      کی باید جوابگوی این فسادواختلاسها باشه؟
      چرا کسی کاری نمیکند وهمه همدیگه را متهم میکنند؟

    • بدون نام

      واقعا اینجوریه ؟؟؟ هر آدم باید اجازه پیدا بکنه تا به رئیس جمهوری هرچی خواست بگه ؟؟؟ جای تاسف داره ولی مردم شما رو شناختند جواب این رو در انتخابات خواهند داد

    • زخپی

      واقعا باورم نمیشه که یکی پیدا شده و داره حقیقتارو میگه از درده مردم میگه اگه واقعا مردمه ما بیدار باشن باید روحانی برایه همیشه از سیاست خدا حافظی کنه.

    • بدون نام

      حرف های قشنگی میزنی
      یاد اون لیست تو جیب احمدینژاد افتادم که هیچ وقت بیرون نیومد
      داری تند میری مواظب خودت باش یه عده بدخواهت هستند

    • بدون نام

      آفرين خوب واسه مموتي خودتو شيرين كردي .برگرده تو هم دوباره سفير ميشي

    • بدون نام

      احسنت

    • سلام

      سلام بعد29 سال كار درجهادكشاورزي حقوق مان 1500000تومان است يارانهاي مان قعط مي كنند

    • اریا

      چرا موقع انتخابات همه شجاع میشیدنمیشد این محرفا را سه سال پیش بزنی ؟بسه تخریب اینجور میخوای روحانی را خراب کنی؟ مطمعن باش بازم ریس جمهوره به کوری چشم دشمنان

    • النا

      روحانی بدون مشورت رهبری کاری نکرد تهمت نزنید.بعدشم اگ توخونه پنجاه میلیاردی زندگی میکنه حتمامال خودشه ولی احمدی نژاد روخچنشو قبل ریاست جمهوری ببین و بعدش ببین چون چشمودلش سیرنبود بایدازاون ایراد گرف ک با پول بیت المال ب اسم خودش دانشگاه ساختو اینهمه ضربه اقتصادی به کشور زد

    • بدون نام

      اقا لطف کن وکمی هم ازخودت بگو کجا زندگی می کنی خونه ات چقدر میرزه درامدت چقدره نکنه یارانه تو قطع کردن که ایقدر عصبانی شدی ....

    • بدون نام

      ملت فقط شعور داشته باشن بخاطر شکم و خرج دوسه روز ، رای خودشون رو نفروشن، نصف مشکلات حل میشه.

    • بدون نام

      معلوم نیست کجا هواشو نداشتن که داره اینارو افشا میکنه و گرنه همه دستشون تو ی کاسه است یکی یکی دیگه رو لو بده اون یکی ساکت نمیشینه

    • بدون نام

      درمورد برجام فقط یه نکته را بگم اولا رییس جمهور و وزارت خارجه تنها مذاکر کننده بوده اند و رهبری و مجلس کاملا در جریان امور بوده اند و اینکه بگوییم رهبر را فریب داده اند و اقای ظریف شخصا این تصمیمات را گرفت توهین بزرگی است به رهبر و شعور ملت ایران
      دوما ببینید کشور در چه شرایطی قرار داشت که تیم مذاکره کننده مجبور شدند این شرایط را بپذیرند و چه کسانی مقصر این شرایط هستند یا از تحریم ها سود می برند
      چون می دانم اگر کامل توضیح بدهم چاپ نمی شود پس چیزی نمی گویم
      ثالثا شما هنگامی که رئیس دوتابعیتی بانک مرکزی سه هزارملیارد از کشور خارج کرد کجا بودید که امروز از ریز دریافتی مدیران بانکی هم خبر دارید؟

      ای کاش روزی سطح علم و اگاهی جامعه به حدی بالا باشد که برخی عزیزان برای جلب توجه هر دروغ و توهینی را به راحتی به زبان نیاورند

    • بدون نام

      بازم انتخابات اومد افتادن به جون هم . همشون فکرمنافع خودشونن. خود مردم براشون اهمیت نداره. مهم رای مردم هست. بخدا آه این ملت یه روز دامنگیرتون میشه.

    • بدون نام

      چرا انتقادها رو نمیزارید آقای سر دبیر

    • بدون نام

      چرا اینقدر وعده دروغ به این ملت میدید

    • بدون نام

      اقای قدیری ابیانه تواگر رئیس جمهوری بشوی بدتر از روحانی می کنی مطمعن باش

    • جعفر

      انقدرنالهذ نکنید با بصیرت انقلابی و دشمن شناسی ودرک سفاکان عالم یعنی امریکا وکارجهادی مشکلاتی مانند بیکاری و کم ارزشی پول حل خواهدشد تا چن دسال اینده باید خودمان برای روز قدس امسال امده کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج