adexo3
۴۷۸۲۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تیغ بران MSI رونمایی شد

اژدهای تایوانی (MSI) جدید ترین مادربرد خود موسوم به MSI Z۲۷۰ Tomahawk را به طور رسمی معرفی کرد. این مادربرد برنده جایزه طراحی iF Design Award شده است. چیپست پرچمدار Z۲۷۰ هدایت گر این مادربرد است و سوکت LGA ۱۱۵۱ نیز پذیرای پردازنده های نسل هفتم اینتل.

مجله سخت افزار: اژدهای تایوانی (MSI) جدید ترین مادربرد خود موسوم به MSI Z۲۷۰ Tomahawk را به طور رسمی معرفی کرد. این مادربرد برنده جایزه طراحی iF Design Award شده است. چیپست پرچمدار Z۲۷۰ هدایت گر این مادربرد است و سوکت LGA ۱۱۵۱ نیز پذیرای پردازنده های نسل هفتم اینتل.
تیغ بران MSI رونمایی شد
جهت انجام بازی های آنلاین این شرکت فناوری MSI GAMING LAN را پیاده سازی کرده است و Audio Boost با صدای استاندارد استدیو نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این مادربرد قادر به پشتیبانی از حافظه های Twin Turbo M.2 (32 Gb/s, Gen3 x4) و ماژول های Intel Optane است که به زودی راهی بازار خواهند شد.

مادربرد MSI Z270 Tomahawk برای نصب ذخیره سازهای متنوع نیز فکری کرده و فناوری MSI M.2 GENIE را جهت پیکربندی RAID به همراه دارد. پورت های USB 3.1 به کنترلر جدید ASmedia 2142 مجهز هستند و نرم افزار اختصاصی MSI X-Boost نیز برای کمک به افزایش سرعت در رابط های USB این مادربرد معرفی شده است. یک مدار 10 فاز رگولاتور انرژی VRM را تامین می کند و 3 اسلات PCI Express 3.0 نیز بر روی مادربرد مشاهده می گردد که یکی از آنها به فناوری Steel Armor مجهز شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج