adexo3
۴۶۸۶۲۲
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

ادای احترام آتشنشانی پاریس به قهرمانان پلاسکو

معاون فرمانده آتش‌نشانان پاریس همراه با اهدای لوح نمادین آتش‌نشانان پاریس به همکسوتان خود در تهران، تسلیت خود را ابراز کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون فرمانده آتش‌نشانان پاریس همراه با اهدای لوح نمادین آتش‌نشانان پاریس به همکسوتان خود در تهران، تسلیت خود را ابراز کرد.

ژنرال «ژان کلود گاله»، معاون فرمانده آتش‌نشانان پاریس، روز چهارشنبه (۶ بهمن) با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه با امضای دفتر یادبود قربانیان و شهدای آتش‌نشان کشورمان، مراتب تسلیت و تاسف عمیق خود را خطاب به آتش‌نشانان تهران که در حین انجام ماموریت جان باخته‌اند، ابراز کرد .

وی یادآور شد: این عزیزان با اقدامی خارق‌العاده، از خودگذشتگی و به خطر انداختن جان خویش در این حادثه، ده‌ها نفر را که در شعله‌های آتش گرفتار بودند، نجات دادند. جان‌فشانی آنها امری بزرگ و منشاء و الهام برای تمامی آتش‌نشانان دنیا است.

به دنبال حادثه دلخراش و تاسف‌بار آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو در دو روز گذشته جمعی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف در فرانسه با حضور در سفارت و امضای دفتر یادبود، مراتب همدردی مردم و دولت متبوع خود را با قربانیان این حادثه ابراز کردند.
ادای احترام آتشنشانی پاریس به قهرمانان پلاسکو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تشکر از همی شما عزیزان

    • بدون نام

      چقد باشعورن و با فرهنگ

    • بدون نام

      روحتان شاد دلاوران تاریخ اسطورهای ایثار وفداکاری که دردنیا نظیر ندارید که این چنین جهانیان در برابر قامت رعنای سوخته شما احترام میگذارند تاریخ هرگز یلانی چون شما به خود ندیده است ونخواهد دید میدانستید که در میان مرگ وزندگی قرار گرفته اید ولی مرگ را به خاطر دیگران به جان خریدید شهادت مبارکتان باد کجایند انانیکه دم از فداکاری میزنند ولی از ترس شهامت گریه هم ندارند وشما شهدای حسینی را با مدالهای رنگین وزن میکنند مرگ بر کسانی که شما را نادیده میگیرند شما مال این زمین خاکی نبودید از جنس ایثار وخو د گذشتگی بودید بهشت برین جایگاه شما باد ان بهشتت موعود که پروردگار وعده به شهدای اسلام داد وتسلیت بر خانوادهایتان که جوانانی چون شما را پاک وسربلند بزرگ کردنند وامانت خود را به خدای افرینش سپردند درود بر غیرت شرف همت وعاطفهءشما لالهای خوننین ایران زمین شهدشهادت برشما مبارک وننگ بر انانی که ساختمان پلاسکور را تشک کشتی ووزنه انگاشتن همیشه جاودان در قلب ملتی خواهید بود که غمانگیز ترین لحظه های سکوت وماتم را تجربه کردننند

    • بدون نام

      واقعا چرا کسی نیسته از این کارشون قدر دانی کنه..چیز کوچکی نیسته اونم اروپاییها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج