adexo3
۴۶۱۴۸۱
۱ نظر
۵۰۳۴
۱ نظر
۵۰۳۴
پ

تصمیم جاه‌طلبانه‌ی ستاره‌ی اسکار گرفته‌ی هالیوود

کیت بلانشت و بازی در ۱۳ نقش مختلف

کیت بلانشت، بازیگر استرالیایی تبار هالیوود که تا به‌حال ۲ جایزه‌ی اسکار به نام خودش ثبت کرده، در فیلمی به نام «بیانیه»(Manifesto) نقش ۱۳ کاراکتر مختلف را بازی خواهد کرد.

وب سایت فیلم نت نیوز: کیت بلانشت، بازیگر استرالیایی تبار هالیوود که تا به‌حال ۲ جایزه‌ی اسکار به نام خودش ثبت کرده، در فیلمی به نام «بیانیه»(Manifesto) نقش ۱۳ کاراکتر مختلف را بازی خواهد کرد.
کیت بلانشت و بازی در 13 نقش مختلف

کیت بلانشت تا به حال در نقش‌های مطرح زیادی بازی کرده و در تمام آن‌ها اجراهای بی‌نظیری هم ارائه داده است. او تا الان در نقش‌هایی مثل (یکی از ورژن‌های) باب دیلن در من آنجا نیستم(I'm Not There)، آدری هیپورن در هوانورد(The Aviator)، نامادری سنگدل در سیندرلا(Cinderella)، ملکه الیزابت اول در الیزابت: دوران طلایی(Elizabeth: The Golden Age) و گالادریل در مجموعه‌ی ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings) ظاهر شده است. اما شاید هیچکدامشان به اندازه‌ی جدیدترین فیلمی که بلنشت بازی کرده، توانایی‌های بازیگری او را به چالش نکشیده باشد. فیلمی به نام بیانیه به کارگردانی جولین روزفلت که بلنشت در آن در ۱۳ نقش مختلف بازی کرده و قرار است در فستیوال ساندنس امسال نمایش داده شود.

در این فیلم، بیانیه‌هایی از هنرمندان مطرح مختلف به جای دیالوگ از دهان ۱۳ کاراکتری که بلانشت نقششان را ایفا می‌کند، می‌شنویم. کاراکترهایی مثل یک معلم، یک مجری اخبار، یک دانشمند، یک بی‌خانمان و یک زن طرفدار پانک. آن طور که از ظواهر امر پیداست، با فیلمی معمولی طرف نیستیم. قرار است کیت بلنشت را در نقش‌ها و گریم‌های مختلفی ببینیم که حرف‌ها و نقل قول‌هایی از افراد مطرحی چون ورنر هرتزوگ، الین استرتوان و جیم جارموش را می‌گوید. جولین روزفلت علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم را هم بر عهده داشته است. فیلمبرداری آن در طول ۱۲ روز و در برلین انجام شده است و بلانشت برخی روزها مجبور بوده نقش دو نفر را در یک روز ایفا کند. روزفلت این فیلم را «مجموعه‌ای از اپیزودهای مجزا که هم قابلیت تماشای جداگانه دارند و هم کنار یکدیگر» توصیف کرده است و گفته که قصد داشته نقش هنرمند در جامعه‌ی امروز را بررسی کند. بیانیه همین ماه در جشنواره‌ی ساندنس به نمایش درخواهد آمد.

کیت بلانشت تا الان به خاطر بازی در فیلم‌های هوانورد و جاسمین غمگین(Blue Jasmine) موفق به کسب جایزه‌ی اسکار شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی زیبا خوشتیپ در کل بهترین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج