adexo3
۴۴۹۵۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

درخواست هند از بانک‌های تمام الکترونیک

بانک‌های تمام الکترونیک و شرکت‌های تجارت الکترونیک هند برای مقابله با حملات سایبری و کلاهبرداری‌های آنلاین، ملزم به تقویت سازوکارهای امنیت سایبری شده‌اند.

وب سایت سایبربان: بانک‌های تمام الکترونیک و شرکت‌های تجارت الکترونیک هند برای مقابله با حملات سایبری و کلاهبرداری‌های آنلاین، ملزم به تقویت سازوکارهای امنیت سایبری شده‌اند.
درخواست هند از بانک‌های تمام الکترونیک

همچنان که هند در دوره پس از خارج کردن پول از گردش، به سمت پرداخت الکترونیک پیش می‌رود، وزارت امور داخلی هند از بانک‌های تمام الکترونیک (e-wallet) و شرکت‌های تجارت الکترونیک می‌خواهد سازوکارهای امنیت سایبری را تقویت کنند تا بتوانند جلوی حملات هک و کلاه‌برداری آنلاین را بگیرند.
منابع آگاه از وزارت امور داخلی هند نقل می‌کنند که اخیرا درباره افزایش تهدیدات سایبری ناشی از ازدیاد معاملات دیجیتال، به وزارت فناوری اطلاعات و همه بخش‌های مربوط، هشدار داده شده است. یکی از مقامات ارشد وزارت می‌گوید: «ما بر لزوم تضمین پرداخت امن در حالت دیجیتال توسط بانک‌های تمام الکترونیک و شرکت‌های تجارت الکترونیک تاکید کردیم. در پی کلاه‌برداری سایبری اخیر که Paytm گزارش کرده، انجام این کار ضروری است.
با در نظر گرفتن این مسئله که هر روز افراد بیشتری به سمت پرداخت دیجیتال می‌روند و با توجه به هدف دولت در رسیدن به اقتصاد بدون پول، بدیهی بود که به کلیه سازمان‌های مربوط درباره احتمال حملات هک و کلاه‌برداری سایبری هشدار دهیم.»

صنعت بانکی هند به سرعت در این سال‌ها به سمت دیجیتالی شدن پیش رفته است. معاون مشاور امنیت ملی هند، آروین گوپتا (Arvind Gupta) اخیرا آسیب‌پذیری این صنعت را به نشانه هشدار با پرچم قرمز مشخص کرده است. به گفته وی، در سال‌های اخیر، چند حمله شدید در بانک‌ها رخ داده است: «این روند، نگران‌کننده است.
مسائل امنیت سایبری هم‌اکنون در صدر موضوعات امنیت ملی قرار دارد و اهمیت آن حتی از مسائل هسته‌ای که در صدر موضوعات امنیت بین‌الملل قرار داشت، بیشتر است.» گوپتا همچنین از صنعت بانکی کشور خواسته است رخدادهای مرتبط با کلاه‌برداری امنیت مالی را بیشتر به اشتراک بگذارند و به طراحی واکنش بهنگام، کمک کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج