adexo3
۴۴۵۲۰۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

لیگ آنلاین PES ۲۰۱۷ با جایزه ۲۰۰ هزاردلاری

شرکت کونامی از جزئیات لیگ جدیدی در بازی PES ۲۰۱۷ پرده برداشته است که جایزه بزرگی هم برای ان در نظر گرفته است؛ جایزه قهرمان این مسابقات ۲۰۰ هزار دلار است.

وب سایت کلیک: شرکت کونامی از جزئیات لیگ جدیدی در بازی PES ۲۰۱۷ پرده برداشته است که جایزه بزرگی هم برای ان در نظر گرفته است؛ جایزه قهرمان این مسابقات ۲۰۰ هزار دلار است.
لیگ آنلاین PES 2017 با جایزه 200 هزاردلاری

در این بازی ها که به صورت لیگی برگزار می شود، دو لیگ آنلاین وجود خواهد داشت. اولین لیگ از ۱۵ دسامبر شروع شده است. و دو تیم اول لیگ منطقه ای در نقاط مختلف به مرحله بعدی راه پیدا می کنند و در نهایت در یک لیگ ۱۶ تیمی به رقابت می پردازند و برنده آن لیگ، قهرمان نهایی خواهد بود.

از آنجایی که تنها یک نفر برنده جایزه ۲۰۰ هزاردلاری خواهد شد، اما برای نفر دوم نیز جایزه نفیسی در نظر گرفته شده است به طوری که نفر دوم ۱۰۰ هزار دلار و نفر سوم ۵۰ هزار دلار خواهد برد و قهرمان جام محلات نیز ۲۰ هزار دلار خواهد برد. و با توجه به رده بندی نهایی تیم ها مبالغی هر چند ناچیز نیز برای بقیه تیم ها در نظر گرفته شده است.

این رقابت مختص PS۴ و PS۳ است و برای ورود به این بازیها باید در سایت pesleague.com ثبت نام کنید. از این سایت تمامی نتایج مسابقات را می توانید دنبال کنید و بهترین تیم لیگ هر منطقه، به مسابقات نهایی که در اواسط ژانویه برگزار می شود دعوت می شود.

مسئول برگزاری این مسابقات معتقد است این مسابقات بهترین عرصه برای همه کسانی است که ادعایی در این حوزه دارند و می توانند توانایی های خود را به معرض نمایش بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد مهدی موسوی

      انلاین pes
      2017

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج