اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۸۶۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مهلت آخر برای جاماندگان از سرشماری ۹۵

مرکز آمار ایران آخرین فرصت برای شرکت جاماندگان از سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ را اعلام کرد.

روزنامه دنیای اقتصاد: مرکز آمار ایران آخرین فرصت برای شرکت جاماندگان از سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ را اعلام کرد.
در حالی که سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ از روز سوم مهرماه تا اول آذرماه به دو روش اینترنتی و مراجعه حضوری ماموران آمارگیر به درب منازل انجام شد، مرکز آمار ایران در جدیدترین اطلاعیه خود درباره سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ اعلام کرد: «با توجه به پايان زمان اجراي سرشماري به شيوه حضوري و نظر به اينكه برخي از خانوارهاي كشور در سرشماري اينترنتي شركت نكرده و در زمان مراجعه مامور سرشماري نيز در محل سكونت خود حضور نداشته‌اند، به اطلاع هموطنان عزيز مي‌رساند.
سامانه سرشماري اينترنتي مجددا به مدت ۲ روز از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۳ آذر ۱۳۹۵ لغايت ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه مورخ ۴ آذر ۱۳۹۵ براي دريافت اطلاعات اين خانوار‌ها در دسترس است. لذا از خانوارهاي محترم تقاضا مي‌شود در تاريخ مذكور با مراجعه به اين سامانه به آدرس www.sarshomari۹۵.ir اطلاعات خود را تكميل و با دريافت كد آماري از انجام سرشماري خود اطمينان حاصل کنند.»
در فاز اول سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ که ساعت ۲۴ روز سی‌ام مهرماه به پایان رسید بنا بر اعلام رئیس مرکز آمار، ۴/ ۴۶ درصد مردم در سرشماری شرکت کردند که این میزان معادل ۱۱ میلیون و ۶۷ هزار و ۱۳۷ خانوار با جمعیت ۳۷ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۳۰۷ نفر اعلام شد.
پیش از این مرکز آمار ایران ثبت نام اینترنتی هشت میلیون و ۸۸۱‌هزار خانوار را هدف‌گذاری کرده بود که با استقبال مردم از این روش آمارگیری، مشارکت ۱۱ میلیون و ۶۷ هزار و ۱۳۷ خانوار به ثبت رسید. این در حالی است که فاز دوم سرشماری سال ۹۵ از طریق مراجعه حضوری ماموران آمارگیر به درب منازل از ۲۸ مهرماه تا اول آذرماه انجام شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج