adexo3
۴۱۳۹۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تاریخ عرضه‌ گوشی‌های جدید لنوو لو رفت

به نظر می‌رسد که شرکت لنوو قصد دارد در تاریخ ۱۸ آبان ماه از دو گوشی Moto M و P۲ رونمایی کند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در چند وقت گذشته کلی خبر و شایعه درباره‌ی گوشی Moto M منتشر شده است. این تلفن همراه هوشمند با اسم رمز Kung Fu شناخته می‌شد و از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و لایه‌ی محافظ Gorilla Glass ۴ بهره می‌برد. گوشی جدید موتورولا از تراشه‌ی MT۶۷۵۵ بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T۸۶۰MP۲ دارد. این تلفن همراه هوشمند ۴ گیگابایت رم دارد و در دو مدل با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شود.

تاریخ عرضه‌ گوشی‌های جدید لنوو لو رفت

گوشی Moto M از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. سنسور تشخیص اثر انگشت آن در پشت گوشی قرار گرفته و اندروید ۶٫۰ هم برای این محصول در نظر گرفته شده است.

تاریخ عرضه‌ گوشی‌های جدید لنوو لو رفت

گوشی بعدی شرکت لنوو هم P۲ نام دارد که در نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ نشان داده شده بود. این محصول هم از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ روی آن قرار گرفته است. سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم دارد. همچنین مشخص شده که یک مدل دیگر هم دارد که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.
تاریخ عرضه‌ گوشی‌های جدید لنوو لو رفت
دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی دارد. باتری آن هم ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. قبلا فکر می‌کردیم که این مقدار باتری روی Moto M قرار دارد که امروز مشخص شد روی گوشی P2 با چنین موضوعی مواجه هستیم. این گوشی هم از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد که ریز دکمه‌ی خانه قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج