adexo3
۴۱۱۸۳۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فروشنده تا چه زمانی در اکران باقی می‌ماند ؟

در جلسه فوق العاده شورای صنفی نمایش که امروز برگزار شد، قرارداد چند فیلم سینمایی جدید به ثبت رسید. غلامرضا فرجی سخنگوی این شورا در گفت‌وگو با ما اعلام کرد که فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی با توجه به سقف قرارداد نمایش آن، تا دو هفته دیگر می‌تواند در سینماهای کشور به نمایش درآید.

وب‌سایت آی سینما: در جلسه فوق العاده شورای صنفی نمایش که امروز برگزار شد، قرارداد چند فیلم سینمایی جدید به ثبت رسید. غلامرضا فرجی سخنگوی این شورا در گفت‌وگو با ما اعلام کرد که فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی با توجه به سقف قرارداد نمایش آن، تا دو هفته دیگر می‌تواند در سینماهای کشور به نمایش درآید.
فروشنده تا چه زمانی در اکران باقی می‌ماند ؟
روز گذشته جلسه شورای صنفی نمایش برای دومین هفته پیاپی نتیجه‌ای نداشت و اعضای این شورا به طور فوق العاده امروز جلسه‌ای را برگزار کردند تا در مورد ثبت قرار داد فیلم‌های سینمایی جدید تصمیم گیری کنند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی با پایان جلسه امروز، در مورد ثبت قرارداد فیلم‌های سینمایی جدید به آی سینما گفت: «قرارداد فیلم سینمایی «پری دریایی» به کارگردانی مسعود آقا بابائیان، در گروه آزادی بعد از فیلم سینمایی «مبارک» به ثبت رسید و قرارداد «آشوب» کاظم راست گفتار هم بعد از «پری دریایی» در گروه آزادی ثبت شد.»

در طول چند هفته اخیر مشکلاتی برای دفاتر پخش سینمایی از جمله «فیلیمران» به وجود آمده بود و این موضوع باعث شد که تکلیف اکران دو فیلم «یتیم خانه ایران» و «متولد ۶۵» در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. فرجی در پاسخ به این پرسش که آیا این دو فیلم طبق برنامه ریزی‌های قبلی از فردا به نمایش در خواهند آمد یا خیر، گفت: «امروز مشکلات دفاتر پخش برطرف شد و با توجه به این موضوع از فردا فیلم «یتیم خانه ایران» به سرگروهی آزادی و «متولد ۶۵ » در گروه آزاد اکران خواهند شد و مشکلی در این مورد نیست.»

درهفته‌های گذشته برخی از رسانه‌ها اعلام کرده بودند که فیلم «متولد ۶۵» از پنج آبان ماه جایگزین فیلم «فروشنده» در گروه آزاد خواهد شد، اما غلامرضا فرجی در رابطه با این موضوع توضیح داد: «اکران فیلم «متولد ۶۵» در گروه آزاد، ارتباطی با فیلم «فروشنده» ندارد و فیلم آقای فرهادی تا پایان قرارداد نمایش خود که سقف آن ده هفته است می‌تواند در سینماهای کشور به اکران خود ادامه دهد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج