adexo3
۴۱۱۰۱۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

تارانتینو عاشق یک فیلم کمدی رمانتیک

وقتی یک فیلم عاشقانه لطیف و آرام می‌سازید، انتظار ندارید کارگردان فیلم‌هایی چون «پالپ فیکشن»، «جانگوی رها از بند» و «حرامزاده‌های بی‌آبرو» دوستش داشته باشد، اما ظاهرا آقای تارانتینو مسحور یک فیلم کمدی رمانتیک شده است.

وب‌سایت کافه سینما: وقتی یک فیلم عاشقانه لطیف و آرام می‌سازید، انتظار ندارید کارگردان فیلم‌هایی چون «پالپ فیکشن»، «جانگوی رها از بند» و «حرامزاده‌های بی‌آبرو» دوستش داشته باشد، اما ظاهرا آقای تارانتینو مسحور یک فیلم کمدی رمانتیک شده است.
تارانتینو عاشق یک فیلم کمدی رمانتیک

السا زیلبرشتاین، بازیگر فیلم «یک به اضافه یک» (Un Plus Une) به کارگردانی کلود للوش پس از نمایش این فیلم در جشنواره فیلم COLCOA در گفتگویی با سایت The Wrap به علاقه تارانتینو به این فیلم اشاره کرد و گفت: «او عاشق این فیلم شد و من خیلی هیجان زده شدم که آدمی مثل او که واقعاً عاشق سینماست فیلم ما را دوست داشت و تحسین‌اش کرد. او مدام برایم ایمیل‌های جالبی می‌فرستاد و می‌گفت که با این فیلم خندیده و گریه کرده و عاشق‌اش است.»

زیلبرشتاین در این فیلم با ژان دوژاردن، بازیگر برنده اسکار، همبازی بوده است. فیلم «یک به اضافه یک» درباره یک آهنگساز مشهور فرانسوی است که به هند می‌رود تا موسیقی متن نسخه هندی فیلم «رومئو و ژولیت» را بسازد، اما پس از ملاقات با همسر سفیر فرانسه در هند، رابطه پیچیده‌‌ای بین آنها شکل می‌گیرد و مسیر داستان تغییر می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج