adexo3
۴۰۹۹۲۷
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

ساخت ماشین پرنده به وقوع می پیوندد

از دیرباز یکی از رویاهای بشر ساخت ماشین هایی بوده که بتوانند روی زمین مثل اتومبیل رفتار کرده و در هوا مثل جت پرواز کنند.

وب سایت پدال - حسین آدینه: از دیرباز یکی از رویاهای بشر ساخت ماشین هایی بوده که بتوانند روی زمین مثل اتومبیل رفتار کرده و در هوا مثل جت پرواز کنند.
ساخت ماشین پرنده به وقوع می پیوندد

حالا مهندسین ژاپنی قصد دارند تا حدی جامه عمل به این رویای قدیمی بپوشانند و به حمل مشعل المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو کمک نمایند.

اگرچه چند سالی تا این رویداد مهم ورزشی باقی مانده، اما دست یابی به این رویا نیازمند زمان و تلاش بی اندازه ای است که تاکنون در تاریخ رخ نداده؛ ساخت یک ماشین پرنده که همزمان از پس جاده های آسفالت و تغییرات آب و هوایی بر بیاید.

گروه مهندسین توکیو که با نام Cartivator شناخته می شوند، شب و روز در حال تحقیق و توسعه روی ساخت این الگوی اولیه هستند. ماشین پرنده مورد بحث همچون یک هلیکوپتر، به صورت عمودی به پرواز در خواهد آمد و در عین حال با استفاده از چرخ های تعبیه شده روی سطوح افقی حرکت می کند.

ساخت ماشین پرنده به وقوع می پیوندد

گفتنی است هدف این تیم جسور به مراسم های رسمی المپیک محدود نشده و «سوباسا ناکامورا»، مدیر کارتیویتور قصد دارد به دستاوردهای خیالی جرج و جین جتسون دست یابد.

«ماسافومی میوا» یکی از مهندسین این گروه معتقد است: «اگر نوآوری های تکنولوژیک این پروژه بتواند به صورت بهینه از بازدهی باتری و سایر شاخه های مرتبط بهره ببرد، وسایل نقلیه مورد بحث آینده ی بشر را خواهند ساخت.»
ساخت ماشین پرنده به وقوع می پیوندد

گفته می شود الگوی اولیه ماشین پرنده، نزدیک به ۳ متر طول و ۱.۲ متر عرض داشته و احتمالاً می تواند ۵۰ کیلومتر مسافت را در ارتفاع ۵۰ متری پرواز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج