adexo3
۴۰۹۲۹۶
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

سفر پرمخاطره کاوشگر بریتانیایی روی پرده سینما می‌آید

ماجراجویی جدید تام هاردی در قطب جنوب

تام هاردی بازیگر بریتانیایی نامزد اسکار در فیلمی جدید درباره زندگی «ارنست شکلتن» کاوشگر مشهور قطب جنوب در قرن نوزدهم جلوی دوربین می‌رود.

وب‌سایت آی ‌سینما: تام هاردی بازیگر بریتانیایی نامزد اسکار در فیلمی جدید درباره زندگی «ارنست شکلتن» کاوشگر مشهور قطب جنوب در قرن نوزدهم جلوی دوربین می‌رود. کاوشگر بریتانیایی و خدمه کشتی‌اش که بعد از برخورد با توده یخ در آستانه غرق شدن بودند به طرز حیرت‌انگیزی موفق به گریز از شرایط مرگبار این قاره شدند و به شهرتی بی‌سابقه دست یافتند. پیش از این، کنت برانا داستان ماجراجویی پرحادثه شکلتن را در قالب یک تله‌فیلم جلوی دوربین برده است.
ماجراجویی جدید تام هاردی در قطب جنوب

به گزارش «ددلاین»، هاردی که به‌تازگی بازی در مقابل دوربین کریستوفر نولان در پروژه سینمایی «دانکرک» را به پایان رسانده و به زودی آماده ایفای نقش «مکس دیوانه» در جدیدترین بخش از مجموعه سینمایی آخرالزمانی جرج میلر می‌شود، این روزها برای بازی در یک پروژه تاریخی نیز قرارداد بسته است.

در سال ۱۹۱۴، دو سال بعد از آن‌که روئال امونسن نام خود را به عنوان نخستین کاوشگر قطب جنوب به ثبت رساند، شکلتن عازم سفری ماجراجویانه به این قاره شد. اما چیزی نگذشت که کشتی ماجراجوی بریتانیایی و خدمه‌اش بر اثر برخورد با توده یخ شناور متوقف شد. شکلتن و یارانش بیش از نه ماه انتظار کشیدند به امید آن‌که با فرا رسیدن بهار و ذوب شدن توده یخ، قایق‌شان آزاد شود و دوباره امکان حرکت پیدا کند.

اما بعدتر، مشخص شد میزان خسارت و آسیبی که به بدنه کشتی وارد شده به قدری است که به ناچار باید رهایش کنند و خودشان را هر طور شده نجات بدهند. درنهایت، شکلتن و گروهی از خدمه‌اش موفق شدند با کمک قایق‌های نجات خودشان را به خشکی برسانند و برای نجات سایر افراد خدمه کشتی که در قطب جنوب به دام افتاده بودند درخواست کمک کنند. شکلتن و کل خدمه‌اش به طرز شگفت‌انگیزی از مرگ نجات یافتند و به عنوان قهرمانان ملی در بازگشت به وطن مورد استقبال قرار گرفتند.

تاریخ قطعی اکران این فیلم هنوز اعلام نشده و مشخص نیست چه کسی کارگردانی جدیدترین پروژه سینمایی «استودیوکانال» را برعهده خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج