adexo3
۳۷۸۷۶۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اطلاعات گوشی Xperia X Compact لو رفت

در این موضوع شکی نیست که شرکت سونی در نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ گوشی‌های جدیدی معرفی خواهد کرد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که یکی از این گوشی‌های جدید عضو خانواده‌ی اکسپریا X می‌شود و با نام Xperia X Compact راهی بازار خواهد شد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در این موضوع شکی نیست که شرکت سونی در نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ گوشی‌های جدیدی معرفی خواهد کرد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که یکی از این گوشی‌های جدید عضو خانواده‌ی اکسپریا X می‌شود و با نام Xperia X Compact راهی بازار خواهد شد.
اطلاعات گوشی Xperia X Compact لو رفت

این گوشی در کنار محصول دیگری که به احتمال زیاد Xperia XR یا Xperia XZ نام دارد، معرفی می‌شود. امروز اطلاعات جدیدی از مدل X Compact منتشر شده است. این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ که چهار پردازنده با فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتز را در خودش قرار داده، راهی بازار می‌شود. چهار گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. همچنین مشخص شده این تلفن همراه هوشمند از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. در ادامه‌ی اطلاعات لو رفته به صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی با کیفیت FullHD این گوشی هم اشاره شده است.

دوربین پشت این محصول ۱۶ مگاپیکسلی است که می‌تواند با کیفیت ۴K فیلم‌برداری کند. این دوربین به فلش، فوکوس خودکار و سنسور تشخیص صورت مجهز شده است. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی است که برای عکاسی سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Xperia X Compact با اندروید ۶٫۰٫۱ راهی بازار می‌شود و پس از مدتی به اندروید ۷٫۰ بروزرسانی خواهد شد.
اطلاعات گوشی Xperia X Compact لو رفت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج