adexo3
۳۴۴۴۹۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

مایکل جکسون سریال تلویزیونی می‏ شود

کمپانی بد روبات آبرامز کتاب جدید اسمایلی یعنی «پیش از اینکه درباره ام قضاوت کنی: پیروزی و تراژدی آخرین روزهای مایکل جکسون» را سریال می کند.

روزنامه بانی فیلم: کمپانی بد روبات آبرامز کتاب جدید اسمایلی یعنی «پیش از اینکه درباره ام قضاوت کنی: پیروزی و تراژدی آخرین روزهای مایکل جکسون» را سریال می کند.

به نقل از ایندی وایر، تاویس اسمایلی و جی جی آبرامز پروژه ای جدید آغاز کرده اند. کمپانی بد روبات متعلق به آبرامز قصد دارد یک سریال محدود جدید با اقتباس از کتاب جدید اسمایلی با عنوان «پیش از اینکه درباره ام قضاوت کنی: پیروزی و تراژدی آخرین روزهای مایکل جکسون» بسازد.

مایکل جکسون سریال تلویزیونی می‏ شود

بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر که هم اسمایلی و هم بد روبات در آن پروژه های تلویزیونی شان را می سازند، استودیوی وابسته به این پروژه است، با این حال این پروژه هنوز به شبکه مشخصی فروخته نشده است. قرار است کتاب «پیش از اینکه درباره ام قضاوت کنی» که اسمایلی آن را با همراهی دیوید ریتز نوشته، روز بیست و یکم ژوئن وارد بازار بشود. این کتاب نگاهی به ماه های پایانی زندگی سلطان پاپ می اندازد.

با استناد به کمپانی برادران وارنر، این کتاب «در فرازهای بلند و نشیب های عمیقی که این ستاره پاپ با آن ها مواجه بود به اکتشاف می پردازد؛ اینکه او همیشه در یک زندگی در معرض دید رسانه ها، دنبال پیدا کردن حریم شخصی اش می گشت.»

این دومین همکاری بین اسمایلی، بد روبات و بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر است. این سه نهاد در حال حاضر مشغول تهیه و تولید یک سریال محدود بر پایه یکی دیگر از کتاب های اسمایلی و ریتز هستند که «مرگ یک سلطان: داستان حقیقی سال پایانی دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور» نام دارد.

در پروژه «پیش از اینکه درباره ام قضاوت کنی»، اسمایلی، آبرامز، بن استیونسون و دیوید برویینگتون از تهیه کنندگان اجرایی هستند.

بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر در ماه اکتبر قراردادی با تاویس اسمایلی تی وی اند فیلم امضا کرد. تحت این قرارداد، اسمایلی پروژه دیگری را هم با اقتباس از کتاب دیگرش که به همراه ریتز نوشته شده، خواهد ساخت. این پروژه بر اساس کتاب «سفر من با مایا» ساخته می شود که درباره دوستی ۳۰ ساله او با مایا آنژلو شاعر است.

اسمایلی بیشتر از همه به خاطر شو «تاویس اسمایلی» در شبکه پی بی اس و مجموعه رادیویی «شو تاویس اسمایلی» شناخته می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج