adexo3
۳۲۰۹۵۶
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

دستور دولت برای پیگیری وضعیت «اعظم»

درپی انتشار خبر شکنجه یک زن طی ۲۱ روز در مشهد، شهیندخت مولاوردی به مدیرکل امور زنان و خانواده استان دستور پیگیری وضعیت این زن را داد.

خبرگزاری ایسنا: درپی انتشار خبر شکنجه یک زن طی ۲۱ روز در مشهد، شهیندخت مولاوردی به مدیرکل امور زنان و خانواده استان دستور پیگیری وضعیت این زن را داد.

معاون رییس جمهوردر امور زنان و خانواده در کانال خبری خود در تلگرام نوشت:« تنها یک روز بعد از روز پدر با این خبر هولناک و باور نکردنی مواجه می‌شویم. بلافاصله لینک خبر را به اطلاع مدیر کل امور زنان و خانواده استان مربوطه می رسانم و در جواب در جریان پیگیریهای انجام شده قرار می گیرم.

مطالعه گزارش ارسالی که توسط ایسنا تنظیم شده است را به دلیل شدت و وسعت خشونت اعمال شده علیه اعظم و دو دخترش در ٢١ روز، فقط تا نیمه آن می توانم ادامه دهم و به دنبال علت این همه سبعیت غیرعادی سریع گزارش را مرور می کنم و به آنچه که حدس می زدم می رسم: اعتیاد این بلای خانمانسوز !»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شماکه اینقدرقشنگ به این نتیجه رسیدید(اعتیاداین بلای خانمانسوز)چراهمه رابایک چوب میزنید ۷میلیون معتادتوکشورداریم چارتابه دردنخوروتفیلی مثل این بقیه روبدنام میکنن ،من معتادمیشناسم که ۱۰۰تاآدم عادی به یه انگشتش نمیشن ،سالی سه بارباخونواده میره مسافرت وازگل نازکتربه بچه هاش نمیگه ،درست کارشناسی بکنید

    • سعید

      بنظر دولت فقط بره به سیاست خارجیش برسه بهتره
      جون هیچ کاری از دستش برنمیاد
      ما اگر مشکل قانونی نداشتیم الان شاهد این رویدادها نبودییم...

    • بدون نام

      خانم ملاوردی منهم کسی مثل اعظم هستم ولی باوجود پروندهای پزشکی قانونی متواری شدن همسر سابقم به همراه کودک سه ساله ام که اوهم پرونده پزشکی قانونی داره حتی پلیس هم کمک نکرد چون کودکم راپدرش ربوده!ومنهم هنوز زنده هستم ماباید بمیریم بعد شمافقط تاسف بخورید اینجا مرکزی برای حمایت ازقربانیان خشونت خانگی نیست چون زن هستیم

    • بدون نام

      حضانت پسر سه ساله ام بامن بود وغیرقانونی فرزندم راربود جالبه حتی به پلیس ودادگاه نشان دادم سه بار توسط پدرش مسمومیت دارویی ونیمه جان به بیمارستان لقمان بردم والان یکساله بافرزندم متواری شده ولی هیچ کس کمکم نمیکنه همه دادگاهها وپلیس رفتم به من حکم حبس اورادادند ولی میگن خودت باید پیدایش کنی مااجازه بازجویی نداریم !!!

    • بدون نام

      واقعا خوبه اگر پیگیری کنین.مدعی العموم هم کاشکی اینجا وارد می شد.

    • بدون نام

      ت از این جور زن ها تو کشور زیاد هست که ازشدن خبر نداری اما شعلت مسول رسیدگی به این زنهاست شما که می دانستی این زن زیر نطر بهزیستی بوده چه طور هر از چن گاهی سری بهش زده نمی شد تا بفهمن چه بر سرش امده تازه اونم یه معتاد باعث اشکار شدن این اسارت شده دوست شوهر معتادش در خبر ها امده تا مث شما مدیر و مسول باشن همین اش و همین کاسه پا بر جاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج