adexo3
۳۱۶۰۴۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سقف برداشت از عابر بانک؛ ۲۰۰ هزار تومان

برخی بانک‌هایی که سقف برداشت از خودپردازهای خود را به ۵۰۰ هزار تومان افزایش داده و این سقف را حفظ کرده بودند، امروز سقف برداشت را به ۲۰۰ هزار تومان برگرداندند.

خبرگزاری فارس: بانک مرکزی چند روز مانده به پایان سال ۹۴ سقف برداشت از خودپردازها را برای ایام نوروز از ۲۰۰ هزار به ۵۰۰ هزار تومان افزایش داد که البته در آن روزها برخی بانک‌ها درگیر و دار تراکم پاسخ به مشتریان به این مجوز بانک مرکزی تمایل نشان ندادند.

بر اساس این گزارش در عین حال بانک‌هایی که از این فرصت استفاده کرده و سقف برداشت از خودپردازها را به ۵۰۰ هزار تومان رساندند، این سقف را در روزهای بعد از تعطیلات نوروز حفظ کردند و برخی رسانه‌ها روز گذشته در خروجی خود خبر حفظ سقف برداشت را منتشر کردند.

اما مراجعه امروز خبرنگار ما به خودپرداز‌ بانک‌های ملی، ملت، پاسارگاد، شهر، سپه، راه کارگران، تجارت و اقتصاد نوین نشان می‌داد سقف برداشت به ۲۰۰ هزار تومان بازگشته و ضمن درج جمله حداکثر سقف مجاز برداشت ۲،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال است، در صورت درخواست مبلغی بیشتر دستگاه‌ اعلام می‌کرد مبلغ درخواستی بیش از سقف مجاز است.

داود محمد بیگی مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی در این ارتباط گفته است: آمارها نشان می‌دهد که ۶۳ درصد تراکنش‌ها از پایانه‌های فروشگاهی بوده است و میزان تراکنش‌های خودپردازها تغییر چندانی نداشته است، بر این اساس هر چه زمان می‌گذرد استفاده از دیکر ابزارهای بانکی پرداخت نسبت خودپردازها بیشتر می‌شود. با توجه به این اطلاعات، بانک مرکزی تصمیم می‌گیرد که آیا سقف برداشت از خودپردازها افزایش یابد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج