adexo3
۳۰۸۴۲۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رونمایی ال جی از گوشی های K۵ و K۸

شرکت کره‌ای ال‌جی ساعاتی پیش از دو گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید با نام‌های K۵ و K۸ رونمایی کرد.

وب‌سایت فارنت - بهزاد ایزدی فریمانی: شرکت کره‌ای ال‌جی ساعاتی پیش از دو گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید با نام‌های K۵ و K۸ رونمایی کرد.

رونمایی ال جی از گوشی های K5 و K8

همان‌طور که گفته شد این محصولات در زمره گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه بازار قرار دارند و از آنجا که در آن‌ها هیچ ویژگی منحصربه‌فردی یافت نمی‌شود بهتر است بدون هیچ مقدمه‌ای به مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌های جدید ال‌جی بپردازیم.

بر این اساس گوشی هوشمند K۸ دارای نمایشگری ۵ اینچی ۷۲۰p بوده در در سینه میزبان تراشه چهار هسته‌ای MT۶۷۳۵ ساخت مدیاتک با کلاک فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز، ۱.۵ گیگابایت حافظه رم، ۸ یا ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و باتری ۲۱۲۵ میلی‌آمپر ساعتی است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوربین اصلی و سلفی به ترتیب ۸ و ۵ مگا پیکسلی، بلوتوث ۴ و پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی اشاره کرد.

در سوی دیگر از جمله ویژگی‌های مدل K۵ نیز می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن FWVGA، تراشه مرکزی MT۶۷۳۵ با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز، ۱ گیگابایت حافظه رم، ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی ۵ مگا پیکسلی، دوربین سلفی مجهز به لنز ۲ مگا پیکسلی و باتری ۱۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

طبق وعده شرکت سازنده مدل K۸ قرار است با بهره‌گیری پیش‌فرض از اندروید ۶ مارشملو در رنگ‌های طلایی، سفید و نیلی در کشورهای آسیایی و آفریقایی عرضه شود، این در حالی است که گوشی K۵ با تجهیز به اندروید ۵.۱ در سه رنگ نقره‌ای، تیتانی و سفید به بازارهای اروپایی و امریکای لاتین فرستاده خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج