adexo3
۲۹۱۵۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

هما روستا کار سمندریان را به اتمام می رساند

رئیس تماشاخانه ایرانشهر از اجرای نمایش "بازی استریندبرگ" که پیش از این قرار بود با کارگردانی زنده یاد حمید سمندریان اجرا شود، توسط هما روستا همسر این استاد فقید تئاتر در مهرماه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس تماشاخانه ایرانشهر از اجرای نمایش "بازی استریندبرگ" که پیش از این قرار بود با کارگردانی زنده یاد حمید سمندریان اجرا شود، توسط هما روستا همسر این استاد فقید تئاتر در مهرماه سال جاری خبر داد.

مجید سرسنگی درباره وضعیت اجرای نمایش "بازی استریندبرگ" که قرار بود پیش از این با کارگردانی زنده یاد حمید سمندریان پاییز امسال در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برود گفت: این نوبت اجرایی همچنان باقی است و سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان اجرای نمایش "بازی استریندبرگ" خواهد بود.

هما روستا کار سمندریان را به اتمام می رساند

رئیس تماشاخانه ایرانشهر ادامه داد: قرار است خانم هما روستا همسر استاد سمندریان نمایش "بازی استریندبرگ" را مهرماه امسال به صحنه ببرند.

نمایش "بازی استریندبرگ" نوشته فردریش دورنمات و ترجمه هما روستا پیش از این دوبار با کارگردانی زنده یاد حمید سمندریان اجرا شد.

اولین اجرای این نمایش با بازی هما روستا، محمدعلی کشاورز و اسماعیل شنگله به صحنه رفت و دومین بار در سال ۷۸ و با بازی هما روستا، رضا کیانیان و احمد ساعتچیان اجرا شد.

سومین اجرای نمایش "بازی استریندبرگ" نیز با بازی هما روستا، رضا کیانیان و پیام دهکردی پاییز سال جاری در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج