adexo3
۲۷۸۲۶۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

معرفی اپلیکیشن

به حافظه دیگران اعتماد نکن!

حتما برای شما هم پیش اومده که تو خیابون مونده باشی و در به در دنبال جایی بگردی. مخصوصا تو شهر یا منطقه ای که هیچ آشنایی ای هم باهاش نداری

برترین ها: حتما برای شما هم پیش اومده که تو خیابون مونده باشی و در به در دنبال جایی بگردی. مخصوصا تو شهر یا منطقه ای که هیچ آشنایی ای هم باهاش نداری؛ اسم کوچه ها غریبه ان و هیچ نشونه آشنایی نیست که تو رو به سمت هدفت راهنمایی کنه. تو این شرایط معمولا پرسیدن از نفر کناری تو اتوبوس، راننده ماشین بغلی یا اولین عابری که از کنارت رد بشه راه حلیه که به ذهن هرکسی میرسه.

اما اغلب انسان ها، نمیتونن از تمام توانایی مغزشون وقتی بی هوا ازشون سوال میشه، استفاده کنن. شاید به پرسشگر جوابی بدن که تنها چند ثانیه بعد یادشون بیاد مسیر بهتری هم برای رسیدن به مقصدی که سوال شده وجود داشته! یا این که داروخانه نزدیکتری هم بوده که اون لحظه که ازشون سوال شده یادشون نیومده!

به حافظه دیگران اعتماد نکن!

امروزه تلفن های موبایل به خودی خود یا به ضرب اپلیکیشن های رنگارنگی که در بازار وجود دارن، تا اندازه زیادی هوشمند شدن. آدرس نزدیکترین درمانگاه یا یه خیاطی خوب حول و حوش خودتون؛ از اون سوالاس که میتونین از موبایلتون بپرسین! و با اطمینان از درست بودن جواب، فاصله شو از خودتون ببینید و مسیر رو هم رو نقشه چک کنین. خوب و بد کیفیت اونجا رو هم میتونید بعدا تو اپ بزنید. موارد مثبت و منفی اون مکان رو توی سایت برای آگاهی دیگر مشتریان اونجا ثبت کنید.

آی برتر توی این زمینه تنها اپلیکیشنیه که تمام مشاغل رو در بر میگیره. شما به عنوان صاحب کسب و کار یا حتی طرفدار یه مکان خاص میتونید اگه هنوز محل مورد نظرتون توی این اپ ثبت نشده، به راحتی ثبتش کنین و نظر بدین. مخصوصا اگر اونجا تازه تاسیس باشه. این برنامه کاملا رایگانه. پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج