adexo3
۲۶۵۰۴۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ناوبری آفلاین به Google Maps اضافه شد

گوگل تصمیم گرفته است با ارائه یک بروزرسانی، عملکرد آفلاین برنامه نقشه خود را در زمینه ناوبری و جستجو ارتقا بخشد. این بروزرسانی بزودی برای iOS هم عرضه خواهد شد.

وب‌سایت گجت نیوز: وقتی بحث داشتن یک برنامه نقشه خوب روی هندست می‌شود، باید اعتراف کرد که Google Maps بهترین است. اما همین بهترین، سال‌هاست که از سوی کاربران به دلیل عملکرد نامناسب به صورت آفلاین مورد سرزنش و انتقاد قرار گرفته است.

از همین رو گوگل تصمیم گرفته است با ارائه یک بروزرسانی، عملکرد آفلاین برنامه نقشه خود را در زمینه ناوبری و جستجو ارتقا بخشد. این بروزرسانی بزودی برای iOS هم عرضه خواهد شد.

ناوبری آفلاین به Google Maps اضافه شد

جریان از این قرار است که کاربر می‌تواند از این پس نقشه‌های آفلاین یک ناحیه را دانلود و پس از آن به صورت آفلاین ناوبری لازم را از برنامه طلب کند. این برنامه هر ۱۵ روز و به صورت پیش فرض زمانی که دستگاه به شارژر متصل می‌شود و به وای‌فای وصل است، بروزرسانی می‌شود.

اما این قابلیت محدودیت‌هایی هم دارد. در نقشه آفلاین مناطق تجاری تنها با نام، رتبه‌بندی ستاره‌ای و شماره تلفن به نمایش در می‌آیند و کاربر به نظرات دیگر کاربران یا تصاویر دسترسی نخواهد داشت. بعلاوه دید ماهواره‌ای، جهت‌های پیاده‌روی و حمل و نقل عمومی نیز در این نقشه‌ها وجود نخواهد داشت.

با وجود این محدودیت‌ها، باید گفت که بروزرسانی نامبرده در زمینه‌های زیادی به ویژه سرعت جستجوی آفلاین ارتقای قابل توجهی داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج