adexo3
۲۶۴۰۸
۲۰ نظر
۵۰۰۶
۲۰ نظر
۵۰۰۶
پ

اولتيماتوم جدید پلیس به کارکنان کراواتی

رسما اعلام مي‌كنم كه پليس حتما با بخشي از سازمان يا بيمارستان خصوصي كه از آرايش و كراوات به صورت سازمان يافته استفاده مي‌كند، برخورد مي‌كند.

خبرگزاری ایسنا: جانشين فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه در برخي از سازمان‌ها و بيمارستان‌هاي خصوصي به صورت سازماني از آرايش و كراوات استفاده مي‌شود، گفت: به روساي بيمارستان‌ها چند روزي فرصت داده مي‌شود تا نسبت به جمع‌آوري اين مسئله اقدام كنند.

سردار احمدرضا رادان ظهر دوشنبه در حاشيه حضور در مركز نظارت همگاني ۱۹۷ در پاسخ به سئوالي مبني بر استفاده برخي از كارمندان سازمان‌ها و بيمارستان‌هاي خصوصي از كراوات و آرايش‌هاي غليظ گفت: رسما اعلام مي‌كنم كه پليس حتما با بخشي از سازمان يا بيمارستان خصوصي كه از آرايش و كراوات به صورت سازمان يافته استفاده مي‌كند، برخورد مي‌كند.

اولتيماتوم جدید پلیس به کارکنان کراواتی

وي با بيان اينكه كراوات ترويج نمادغرب است، گفت: اگرچه پيش از اين نيز به صورت مكتوب اعلام كرده‌ايم اما بار ديگر و همين‌جا به روساي بيمارستان‌ها اعلام مي‌كنم كه آن بخشي كه به صورت سازمان يافته افراد از آرايش غليظ يا كراوات استفاده مي‌كنند، برخورد خواهد شد.

رادان با بيان اينكه گاها برخي از كارمندان مجبور به استفاده از كراوات در آن سازمان يا بيمارستان مي‌شوند، گفت: اگر اين افراد از زدن كراوات اجتناب كنند يا از دريافت حقوق يا استخدام بهره‌مند نمي‌شوند.

وي با بيان اينكه روساي بيمارستان‌ها و سازمان‌ها چند روزي فرصت دارند تا نسبت به جمع‌آوري اين پديده اقدام كنند، گفت: گاها نيز ديده شده كه خود فرد مايل به استفاده از كراوات است، كه اين سازماني نيست و انشاءالله خود فرد كلاه خود را قاضي كند كه استفاده از اين نمادغربي خوب يا بد است.

جانشين فرمانده ناجا با بيان اينكه در برخي از سازمان‌ها آرايش جزو ابلاغات مسئولان است، گفت: براي بيمارستان‌ها نظام ارزشيابي وجود دارد، چطور مي‌شود مسئولان در اين نظام ارزشيابي به همه چيز توجه كنند به غير از اين موضوعات اساسي.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملي

      بخدا چقدر بدبختيم ما
      آخه چرا!!!!!!

    • پوریا

      خب اگر این جوری باشه باید کت و شلوار رو هم کنار گذاشت و همون لباسهای زمان قاجار رو پوشید چون کت و شلوار هم از غرب وارد ایران شده. همین طور تلویزیون، کامپیوتر، موبایل، و خیلی چیزای دیگه که اولین بار توی کشورای غربی ساخته شدند.

      پاسخ ها

      • رضا

        کاملا درسته . تازه لباس خود نیروی انتظامی هم باید به زمان قدیم و اصیل ایرانی برگرده.در ضمن از تیر و کمان هم استفاده کنند چون سلاح کلاشینکف نماد غربی داره. پوتین هم نپوشن چون اسمش روسیه با تمپایی بیان.

      • تهمینه

        گل گفتی

    • هنگامه

      شرمنده اگه به کسی بر نمیخوره یه سوال بپرسم...به نظر شما پس این کت و شلوار از کدوم فرهنگ اومده؟!!!
      بک پیشنهاد: آقایان از شلوار گشاد و لباسهای محلی ایران قدیم و خانمها از لچک استفاده کنند.این از فرهنگ غربی کیلومترها دوره.خیالتون راحت.
      مملکت مشکل دیگه ایی نداشت الحمدلله؟!!!
      خب خدا رو شکر.

      پاسخ ها

      • سپید

        خیلی خوب گفتی هنگامه جونم

    • samin

      آقایون وقتی سوار ماشین های غربی هستند( و یا غیره که تعدادش بیشماره) ترویج فرهنگ غرب نمیکنن فقط کرواته که ...

    • رسول

      برای پاک کردن جامعه از هر گونه فسادی پیشنهاد میشه به جای این کفشهای غربی از گیوه استفاده کنیم. از مسئولین خواهشمندیم نسبت به این امر مهم هم توجه ویژه بفرمایند. مشکل دیگه ای هم نداریم و کلا ملالی نیست جز دوری شما.

    • mohamaad

      بابا اینا دیگه شورشو در آوردن یکی نیست به این سردار بگه

    • fire flower

      هر چي بگم كه سياسي ميشه سانسور مي كنيد.
      فقط آخرشو ميگم: اوووفففففففف!

    • علی

      پلیس بجای مبارزه با کراوات بره با دارو فروش ها مبارزه کنه. بره با مواد فروش ها مبارزه کنه که دارن هر روز جوونای مردمو عین برگ خزون می ریزن رو زمین کسی هم صداش در نمی یاد

      پاسخ ها

      • neda

        ++++++++++++++++++++++++++++++++++

    • hiva

      پوریا جان کاملا موافقم باهات ++++++++++++++++++++++

    • سحر

      الان مشکل ماها همینه........

    • محمد

      من ازسرداررادان بسیار ممنونم چون ماتومملکت اسلامی زندگی می کنیم ما که میمون نیستیم از غربی ها تقلید کنیم هرکس خوشش نمیاد به سلامت بره همون خارج زندگی کنه

      پاسخ ها

      • پوریا

        پس لطف کن شما دیگه از اینترنت و کامپیوتر استفاده نکن چون میمون نیستی دیگه. نباید از اختراعات غربی ها استفاده کنی.

      • سپید

        دمت گرم پوریا جان :)

      • آروين

        آقا محمد شما اصلا نگرفتي آقاي رادان چي گفته، ايشون مي گه كراوات غربي نزنيد، يعني مي تونيد كراوات شرقي (چيني)بزنيد، شما مثلا نمي توني كامپيوتر غربي استفاده كني ولي ايشون نگفتن كه نمي تونيد از كامپيوتر هاي شرقي هم استفاده نكنيد؟!
        كلا تمام مسئولينمون تو اين امر نهايت تلاششون رو كردند كه تمام تجهيزات ايراني ها رو شرقي كنند و تنها كراوات مونده كه به لطف الهي اون رو هم شرقي خواهيم كرد و ديگه اين مردم هيچ نياز و كم و كاستيي نخواهند داشت

    • آروين

      خوب من به همه مثل آقاي رادان توصيه مي كنم كه كروات غربي نزنيد همتون كراوات شرقي و چيني بزنيد! اين طوري هر دو طرف به خواستشون مي رسند:
      هم آقاي رادان و هم اونايي كه مي خواهند كراوات بزنند.

    • زلفعلی

      آفرین به این همه غیرت .....سردار دست درد نکنه ..... آفرین و مرحبا....باید جلوی این افراد گرفته شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج